![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Mi se par DEGEABA discutiile astea! Voi comparati o masina veche de ~20 ani cu una noua??? Poate sa fie loganul poleit cu aur si tot nu-mi iau! Prefer un e21 decat orice dacie! :nod: Voi ce vreti un ROLEX de 20 ani sau un Q&Q nou??? :dis:
-------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
sunt perfect de acord cu tine Robert ,sunt constient de ce spui tu in legatura cu loganul ,tocmai de aceea am spus un impact lateral unde nici una dinte masinile de mai sun nu au o protectie suplimentara decat strict structura de rezistenta si felul in care a fost proiectata,eu m-am mai uitat asa pe sub masini si in interiorul unora fara mochete si vreau sa spun ca un afara de praguri mai rezistente si intaritura in usi cam toate sunt la fel construite (in lateral) adica stalpii si inatriturile podelei la masini sa zicem ordinare nu ceva special .Intr-un impact frontal intardevar nuu stiu ce sa spun dar clar tehnologia de azi s-ar putea sa isi spuna cuvantul in legatura cu cele doua masini.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 07:36 AM |