Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bmw vechi vs Logan
BMWZone > BMW GENERAL > BMW Bar
Pages: 1, 2
butcky
Mi se par DEGEABA discutiile astea! Voi comparati o masina veche de ~20 ani cu una noua??? Poate sa fie loganul poleit cu aur si tot nu-mi iau! Prefer un e21 decat orice dacie! :nod: Voi ce vreti un ROLEX de 20 ani sau un Q&Q nou??? :dis:
Viper05
QUOTE (butcky)
Mi se par DEGEABA discutiile astea! Voi comparati o masina veche de ~20 ani cu una noua??? Poate sa fie loganul poleit cu aur si tot nu-mi iau! Prefer un e21 decat orice dacie! :nod: Voi ce vreti un ROLEX de 20 ani sau un Q&Q nou??? :dis:


Mi se pare aberatie

Trebuie sa fi fanatic sau ipocrit sa spui ca preferi un e21 in locul unui Logan, si eu sun fan BMW dar ce spui tu acolo e deja aiureala
George77
insemana ca nu ai vazut destule poze cu e21 ,sunt unele chiar f frumoase
butcky
QUOTE (Viper05)
QUOTE (butcky)
Mi se par DEGEABA discutiile astea! Voi comparati o masina veche de ~20 ani cu una noua??? Poate sa fie loganul poleit cu aur si tot nu-mi iau! Prefer un e21 decat orice dacie! :nod: Voi ce vreti un ROLEX de 20 ani sau un Q&Q nou??? :dis:


Mi se pare aberatie

Trebuie sa fi fanatic sau ipocrit sa spui ca preferi un e21 in locul unui Logan, si eu sun fan BMW dar ce spui tu acolo e deja aiureala


:finger: :finger: :finger:
Vezi ca-i oferta la Meridian - cumperi una si-ti da doua... :finger:

sa-ti pui asta in Favorites: www.daciaclub.ro
florin83
in stare buna ambele, cred ca as prefera un e21 tongue.gif
haifisch
butcky sa nu mai postezi niciodata poze din alea ca incep sa plang cand vad un E21 facut in halul ala biggrin.gif

viper...mai bine un E21 crede-ma... :cool: iesi in evidenta cu el smile.gif
CAT
pentru cei care vor logan " ca e mai sigur "

http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=90409
Darren
Daca un E21 ar costa cat un Logan, eu as alege Logan daca ar conta mai mult pt. mine costurile de intretinere, confortul si siguranta pasiva.
Nu oricine se descurca cu o masina cu propulsie la fel ca intr-o masina cu tractiune, ABS si airbag (plus servo-uri).

Daca va referiti la nesiguranta dpdv al controlarii ei, pe orice masina te-ai urca iti trebuie o perioada de acomodare si de invatare a respectivei masini. Daca te dai jos dintr-o dacie 1300, intr-un logan de vei simti mult mai rpd sigur pe manevrele pe care le faci (asta nu inseamna ca stii cum se va comporta masina la 120km/h cand tragi brusc de volan, si aici vei avea nevoie de ceva siguranta pasiva). Pe o masina cu propulsie, tot timpul vei avea surprize atunci cand iei o curba pe carosabil umed si intamplator calci acceleratia. Daca nu ai cauciuri adecvate, e bine sa ai CASCO si sa nu ai viteza. Si sa ai noroc.

Daca voi comparati gradul de deformare al caroseriilor, eu cred ca astia de investesc multi bani si fac multe teste nu sunt nebuni ca sa obtina un rezultat dezastruos dpdv vizual (si financiar cand va trebui sa repari) in urma unei coliziuni la 60km/h frontal. Se cauta deformarea perfecta (motorul sa alunece pe sub habitaclu), botul, lonjeroanele, capota sa "consume" energia degajata in urma impactului, astfel incat corpurile pasagerilor sa sufere cat mai putin, etc. Da, de multe ori o masina noua este trecuta pe dauna total, si posesorul unei masini cu tabla mai groasa, si mai putin deformabila este bucuros. Daca ar muri din cauza unor leziuni interne, n-ar mai fi asa bucuros (intr-un corp de om normal, care nu are o structura atletica, daca este oprit brusc de la ametitoarea viteza de 60km/h se produc atat de multe leziuni interne, incat numai o minune, SMURD-ul si ingerii il mai pot salva de la o moarte sigura.)

Multe masini se pot rupe efectiv in 2-3 bucati la un impact lateral cu un stalp (peste 80-100km/h), si s-au vazut destule cazuri.
E30-ul totusi e conceput mult mai cu cap decat multe masini noi (suspensie independenta pe puntea spate, de ex tongue.gif) si ar trebui sa aibe stabilitate mult mai buna per total, dar... totul depinde de cel de la volan, de mediul inconjurator, si.. etc. Poti sa mori in Maseratti, in Volvo, in E30, in E60, in Skoda sau in VW. Totul e relativ pana la urma, nu? Dar cu siguranta eu la volanul unui Matiz sunt mai rezervat si mai atent decat la volanul unui E39.
CAT
se pare ca am postat in acelashi timp cu Darren , si cam acelashi lucru biggrin.gif

conduc un E39 si mi se rupe daca intra un Matiz in mine, dar nu pot sa nu am emotzii cand ma gandesc ca in locul lui ar putea fi o Raba de 16 tone. totul e relativ din punctul de vedere al sigurantzei la volan. din pacate sad.gif

off-topic : cineva de aici din BC s-a dat peste cap iarna asta la peste 150 km/h cu un E39 si nu a patzit nimic. acum 4 ani un prieten de-al meu cu Audi A6 s-a izbit de un cap de pod, s-a dat peste cap si a murit. avea in jur de 120 km/h.
316i
QUOTE
Mi se pare aberatie
Trebuie sa fi fanatic sau ipocrit sa spui ca preferi un e21 in locul unui Logan, si eu sun fan BMW dar ce spui tu acolo e deja aiureala



Din punct de vedere al designului as prefera un E21 in locul unui E30 la orice ora. Una din masinile care mi le doresc cel mai mult ar fi un E21 cu motor+dotari de E30. smile.gif
Sa stii ca exista multe nivele de "fan BMW". Tu cred ca esti la nivelul 0.3.
Mersi ca m-ai facut ipocrit. Te tin minte. :finger:
Darren
"Trebuie sa fi fanatic sau ipocrit sa spui ca preferi un e21 in locul unui Logan"
Nu inseamna ca esti fanatic sau ipocrit, e doar parerea lui ca pentru a spune asa ceva trebuie sa fii fanatic sau ipocrit. Nu a spus ca doar categoriile astea ar putea spune asta (cu toate ca din text asa s-ar intelege). Pe de alta parte, a fi fanatic nu inseamna a fi fan. Daca te-a facut fanatic inseamna ca nu te-a facut ipocrit (era fanatic sau ipocrit, nu fanatic si ipocrit).
Constructia "Trebuie sa fii" indica probabilitatea, ceva de genul "s-ar putea sa", nicidecum un adevar absolut.

Nush cum se face ca toata lumea pune etichete pe aici si se simte etichetat. Nu mai luati si voi cuvintele pe care nu stiti cum sa le interpretati doar in sensul cel mai rau/grav/ironic posibil. Se nasc lucruri nebanuite chiar si de la o gluma.
316i
Continutul postul de mai sus in ceea ce il priveste pe domnu viper era 50% la misto. Oricum nu e frumos sa incepi sa pui etichete. Ce-ar fi daca as incepe sa fac si eu ca dansul? Inca vreo 3-4 scandale cu rabica in primplan. :badgrin:
Gabi_323i
QUOTE (316i)
Una din masinile care mi le doresc cel mai mult ar fi un E21 cu motor+dotari de E30. smile.gif

cam asta vreau sa fac eu :unibrow:
Viper05
QUOTE (316i)
Continutul postul de mai sus in ceea ce il priveste pe domnu viper era 50% la misto. Oricum nu e frumos sa incepi sa pui etichete. Ce-ar fi daca as incepe sa fac si eu ca dansul? Inca vreo 3-4 scandale cu rabica in primplan. :badgrin:


Scuze ,poate am fost prea dur nu am vrut sa supar pe nimeni

vad ca voi va gandeati la cu totul altceva decat mine

eu nu m-am gandit la un e21 nou
haifisch
un E21 316 la vremea lui era 13.980 de marci.... smile.gif
ccc
QUOTE (Viper05)
QUOTE (butcky)
Mi se par DEGEABA discutiile astea! Voi comparati o masina veche de ~20 ani cu una noua??? Poate sa fie loganul poleit cu aur si tot nu-mi iau! Prefer un e21 decat orice dacie! :nod: Voi ce vreti un ROLEX de 20 ani sau un Q&Q nou??? :dis:


Mi se pare aberatie

Trebuie sa fi fanatic sau ipocrit sa spui ca preferi un e21 in locul unui Logan, si eu sun fan BMW dar ce spui tu acolo e deja aiureala


Si eu prefer un e21 in locul unui logan. Sunt fanatic sau ipocrit? mad.gif
florin83
QUOTE (haifisch)
un E21 316 la vremea lui era 13.980 de marci.... smile.gif


asa putin? tongue.gif
a mea era 35.000 :unibrow:
Viper05
QUOTE (ccc)
QUOTE (Viper05)
QUOTE (butcky)
Mi se par DEGEABA discutiile astea! Voi comparati o masina veche de ~20 ani cu una noua??? Poate sa fie loganul poleit cu aur si tot nu-mi iau! Prefer un e21 decat orice dacie! :nod: Voi ce vreti un ROLEX de 20 ani sau un Q&Q nou??? :dis:


Mi se pare aberatie

Trebuie sa fi fanatic sau ipocrit sa spui ca preferi un e21 in locul unui Logan, si eu sun fan BMW dar ce spui tu acolo e deja aiureala


Si eu prefer un e21 in locul unui logan. Sunt fanatic sau ipocrit? mad.gif


Citeste te rog toata discutia :finger:
ccc
QUOTE (Viper05)
Citeste te rog toata discutia :finger:


Am citit-o si intrebarea ramane. Ai de gand sa raspunzi? sa arati degetul e simplu...
CAT
cand credeam ca am dat si eu peste un topic serios, hop si cearta...controlatzi-va fratzilor...nu stiu catzi ani avetzi si nici nu imi pasa atat timp cat se poate discuta normal, dar va purtatzi ca nishte copii :puke: :argue:

mai bine stick to topic sau facetzi unul nou in care disputatzi suprematzia daciei in fatza bmw-ului. asta nu era o ironie, ci chiar ar fi interesant din punctul meu de vedere sa vad ce argumente ar putea avea cineva cand spune ca ar prefera o masina incropita din bucatzi in fatza uneia facute de un constuctor de top. ambele masini fiind in conditzii identice de uzura, caci altfel un e21 bie intretinut e cu sigurantza peste un logan care a fost masina de firma in romania, condusa de pushtani care distribuie tzigari si dulciuri pe la chioshcuri.
:chain:
Darren
QUOTE (ccc)
QUOTE (Viper05)
QUOTE (butcky)
Mi se par DEGEABA discutiile astea! Voi comparati o masina veche de ~20 ani cu una noua??? Poate sa fie loganul poleit cu aur si tot nu-mi iau! Prefer un e21 decat orice dacie! :nod: Voi ce vreti un ROLEX de 20 ani sau un Q&Q nou??? :dis:


Mi se pare aberatie

Trebuie sa fi fanatic sau ipocrit sa spui ca preferi un e21 in locul unui Logan, si eu sun fan BMW dar ce spui tu acolo e deja aiureala


Si eu prefer un e21 in locul unui logan. Sunt fanatic sau ipocrit? mad.gif


Tu ti-ai vandut rechinul in stare exceptionala si dupa cateva luni ti-ai luat E36. Deci esti ipocrit clar
ccc
Da? Pai daca puteam sa tin si rechinu, nu-l vindeam. dar aveam nevoie de banii aia... mad.gif
Asa ca ipocrit... treaba voastra, ziceti ce vreti mad.gif
Darren
Ai luat mai multi bani pe rechin decat ai dat pe pisica? Norocosule. Nu-mi spune ca unde esti tu acum nu ai voie cu rechini pe strada decat daca au botnita. Si eu glumeam de fapt.
SUPERBEC
QUOTE (ccc)
Da? Pai daca puteam sa tin si rechinu, nu-l vindeam. dar aveam nevoie de banii aia... mad.gif
Asa ca ipocrit... treaba voastra, ziceti ce vreti mad.gif


dar ai da pisica pe un rechin in aceeasi stare? sa fim seriosi. tongue.gif

dupa parerea mea tot ce e mai vechi de e34 trece la categoria cazan (strict din modelele bmw)


si nu putem compara masinile cum au fost ele noi, pt ca nu mai sunt.. ca si cum am cauta o virgina in ASE.
deci comparam cu ce avem la indemana, rechinos obosit cu 20kg de kit, motor pe pe un urs din 88 si bucsi de dacie , cu un logan nou noutz si cu ceva oprionale pe el, nu ca rechinu nu ar avea , problema e ca nu mai merg toate biggrin.gif.

si ar trebui exclusa masina lui ccc pt ca probabil este unicat in romania.

deci cu mana pe biblie, ce alegeti?

cel putin eu am avut destule cazane cu care ieseam cu frica din bucuresti....o masina noua, fie ea si dacia iti ofera o anumita sigurantza .


inteleg sa detii un rechin si sa il restaurezi ca un hoby or whatever...
io'sŪ
QUOTE (SUPERBEC)
dupa parerea mea tot ce e mai vechi de e34 trece la categoria cazan (strict din modelele bmw)

multumesc , multumesc biggrin.gif biggrin.gif

fara replica
316i
QUOTE (io's)
QUOTE (SUPERBEC)


dupa parerea mea tot ce e mai vechi de e34 trece la categoria cazan (strict din modelele bmw)

multumesc , multumesc biggrin.gif biggrin.gif

fara replica


Muaaaaaaaa, atat! biggrin.gif
SUPERBEC
QUOTE (io's)
QUOTE (SUPERBEC)


dupa parerea mea tot ce e mai vechi de e34 trece la categoria cazan (strict din modelele bmw)

multumesc , multumesc biggrin.gif biggrin.gif

fara replica

cu placere.

dar ,nu trebuie sa o iei personal biggrin.gif
io'sŪ
QUOTE (SUPERBEC)
cu placere.

dar ,nu trebuie sa o iei personal biggrin.gif


am luat-o exact asa cum ai lasat sa se-nteleaga
Ionut
la 100km/h daca ai impact frontal pot sa fii si intr-un audi a6 sau S500, cum s-a intamplat pe dn1, tot decedat te vei numi la stiri cum s-a intamplat cu cei 2 soferi...asa ca depinde de gustul si de dorinta fiecarui om...daca eu vreau un e30 "cazan" in care sa investesc pasiune, munca si o caruta de bani, in loc sa-mi iau un logan nou, nu da dreptul nimanui sa ma catalogheze in fel si chip....asa ca cine vrea isi ia logan cu abs "la promotie" si 2 airbaguri....cine nu isi ia cazan....
ah si sa nu uit...un mic accident suferit de un logan de la mine de la firma...se poate observa grosimea tablei.... :cool:
da_joint
Din punctul meu de vedere....Logan=Dacia......iar Dacia ->NEVER
comisaru
QUOTE (Ionut)
la 100km/h daca ai impact frontal pot sa fii si intr-un audi a6 sau S500, cum s-a intamplat pe dn1, tot decedat te vei numi la stiri cum s-a intamplat cu cei 2 soferi...asa ca depinde de gustul si de dorinta fiecarui om...daca eu vreau un e30 "cazan" in care sa investesc pasiune, munca si o caruta de bani, in loc sa-mi iau un logan nou, nu da dreptul nimanui sa ma catalogheze in fel si chip....asa ca cine vrea isi ia logan cu abs "la promotie" si 2 airbaguri....cine nu isi ia cazan....
ah si sa nu uit...un mic accident suferit de un logan de la mine de la firma...se poate observa grosimea tablei.... :cool:
comisaru
am vrut sa spun:
QUOTE (Ionut)
...un mic accident suferit de un logan de la mine de la firma...se poate observa grosimea tablei.... :cool:

in caz de accident conteaza structura de rezistenta a masinii la care contribuie doar in mica masura tabla. E drept ca si tabla conteaza in unele situatii. Am simtit-o pe pielea mea cand am sarit o bordura si-am intrat intr-o banca cu o Lada1200. Cu un Logan cu tabla aia,scandurile mi-ar fi rupt picioarele, cu rabla mea, au perforat decat putin usa.
PS: nici eu nu mi-as lua Logan. Prefer intr-o oarecare masura ursu meu,dar in alegerea mea nu iau si n-o sa iau in considerare masurile de siguranta.
mertan
chiar. daca veni vorba de logan.... ieri nu aveam ce face si analizam un logan. toba o manca rugina. daca va uitati la spoilerul spate unde se imbina cu caroseria, lnga pasajul rotii o sa vedeti ca spoilerul e iesit cu vreo 5-10mm la toate. la luneta am vazut ca e coborata cu vreo 5 milimetri fatza de linia palfonului. daca apasati pe portbagaj, deasupra in exteriorul lui, aprope de margine o sa vedeti cum intra degetul inauntru. zici ca e tabla de doza de bere.


si inca ceva. azi am vazut. un logan era zgariat la aripa spate, nu era zgariat, era atinsa oleaca. si ce sa fie? surpriza? rugina tata. deci incepea sa bata rugina acolo.
haifisch
acum 20 de ani altfel se faceau masinile....exclud dacia din ce zic....acum un bmw E30 (sa zicem) dupa 20 de ani poti spune ca se pastreaza mai bine decat masinile din prezent....am vazut audi,vw etc alergati bine....care arata ca naiba.....CALITATEA FABRICATIEI!
George77
Si daca stai sa te gandesti cand a inceput proiectarea bmw e30 ,sunt mai mult decat 20 de ani,daca el a aparut in 83 cred iti dai seama ca au inceput lucrul la ea banuiesc ca in 80 asa ca are 26 de ani conceptia.Tare sunt curios cum se comporta un logan la un impact lateral,parerea mea ca un logan nu se compota mai bine .
haifisch
da....asta asa e george77 =D>
Robert
Problema, atunci cand compari o masina veche cu una noua, nu se rezuma numai la rezistenta "nativa" a caroseriilor celor doua masini.

Este greu, spre imposibil, de determinat daca un E30 nou s-ar comporta mai bine sau mai prost decat un Logan nou, intr-o anumita situatie.

Cumva, testele de crash se efectueaza in anumite conditii bine determinate. Producatorii cunosc aceste conditii si, din motive de marketing, proiecteaza caroseriile astfel incat sa scoata maximum de puncte, in limita targetului de cost pe care si l-au propus.
Asta inseamna ca, intr-o situatie reala de accident, ale carei conditii se apropie mult de tipicul unui test EuroNCAP, un Logan s-ar putea sa se comporte mai bine decat un E30 - din simplul motiv ca pentru asta a fost optimizata caroseria Loganului, la proiectare. In timp ce, pe vremea cand a fost proiectata caroseria E30, aceasta procedura de test nu era standardizata.
La fel cum, in anumite situatii reale de accident care difera mult de conditiile unui test crash, este posibil ca un E30 sa se comporte mai bine decat un Logan.

Posibil, dar improbabil, din doua motive: oboseala structurala a caroseriei si rugina. Orice caroserie de E30 are, in cel mai fericit caz, aprox. 14-15 ani de oboseala structurala. Mai exact, slabiri ale imbinarilor datorita torsionarii / deformarii caroseriei in timpul deplasarii pe sosea. Cu cat soselele au fost mai proaste, sau masina condusa mai sportiv, cu atat oboseala caroseriei este mai mare.
In plus, in atatia ani cu siguranta ca au aparut si puncte de rugina. Unele neimportante - altele insa si-au facut loc la imbinarile dintre elementele structurale vitale ale caroseriei, accentuand efectul oboselii structurale.
Este o realitate care afecteaza orice caroserie veche - iar E30 nu face exceptie.

De aceea eu cred ca un Logan nou isi protejeaza mai bine pasagerii in caz de accident, decat un E30. Poate exista si situatii in care este invers, dar cred ca acestea nu sunt decat exceptii care confirma regula.
George77
sunt perfect de acord cu tine Robert ,sunt constient de ce spui tu in legatura cu loganul ,tocmai de aceea am spus un impact lateral unde nici una dinte masinile de mai sun nu au o protectie suplimentara decat strict structura de rezistenta si felul in care a fost proiectata,eu m-am mai uitat asa pe sub masini si in interiorul unora fara mochete si vreau sa spun ca un afara de praguri mai rezistente si intaritura in usi cam toate sunt la fel construite (in lateral) adica stalpii si inatriturile podelei la masini sa zicem ordinare nu ceva special .Intr-un impact frontal intardevar nuu stiu ce sa spun dar clar tehnologia de azi s-ar putea sa isi spuna cuvantul in legatura cu cele doua masini.
George77
eu am vrut sa gasesc si eu o parte a coreseriei unde am crezut ca s-ar putea compara bmw-ul ,asta asa ca sunt fan bmw si incerc sa ii iau apararea biggrin.gif
Vinti
Daca Ai Cap I-ati Altceva!!! ...............am preferat un opel din 92 decat o supernova din 2001 - 2002

PS
am si un filmulet cu un Logan [ nu stiu ce motorizare ] si un 520i din '79. Il face BMW-ul lejer
haifisch
masina e a unui entuziast de pe acest forum biggrin.gif ...... Domnul COObra biggrin.gif

e un 520 pe carburatie....

filmul acela e facut demult....la scurt timp dupa ce s-a lansat loganul

masina din 79....mai grea decat loganul....ii da 2-3 masini...super tare :cool:
COObra
acela era un logan tunat. cu chip tobe si filtru. zicea omu ca are vro 112 cai pe dyno. la 900 de kile cat are loganu trebuia sa ma faca sa vorbesc singur. dar.......ete ca nu
apropo....eu nu recunosc nimik :ninja:
haifisch
biggrin.gif modestia asta laugh.gif
COObra
nu-i de loc modestie:
BMW
1400kg
122 cp
25 ani vechime
cutia care nu era a motorului
LOGAN
960kg
112 cp
motor+cutie noi+injectie
iar el avea si foaia de la dyno cu 112 cai....eu nici paia nu cre ca-i mai aveam
de fapt mie gtechul mi-a zis 91 la roata. singurul meu avantaj era tractiunea spate. inclin si sa cred ca nu prea a stiut sa-i dea. cine stie.
INTERCEPTOR
era cutie de urs .nu mai mergea kilometrajul...motorul era bun ...si masina abea vopsita...am muncit ceva la masina...aia imi pare rau ca am ramas fara ea....kpb ul ..meu si mi pare bine ca a facut loganul... masian avea oricum toane...cateodata fugea de rupea cateodata te rugai de ea...carburatorul era nasol...dar l am schimbat inainte sa o dau ca facusem rost de unu mult mai bun....in a 2 pleca intr o parte nebuna...tobe sport doamne ce sunet avea masina:((( am dat o pe bani putini da asta e ..regrete inutile
INTERCEPTOR
si eu as fi entuziasmat sa iau o masian din 79 in stare foaret buna.......cu ambreaj nou cutie in 5 si proaspat vopsita....cat am muncit la masina aia....am pus cutia de viteze pe minu 15 grade ....in viscol...munceam 10 minute sub ea pe capre la bordura si 30 stateam la soba ca nu mai simteam mainile..da ...........tot am pus cutia singur singurellll si cand am vrut sa plec cu ea seara ...nu am putut sa o misc de pe loc .ca patina nebuna:PP
brown.shark
oameni buni , dupa cum se zice in germania, "BMW e masina d inginer" si sigur gandita d o padure d ingineri, nemti ! loganul e o "savarina" gandita de economisti , sa iasa moka , si mai e si coproductie turcika-mioveni...
comparatia nu s poate face, nu ai ce sa compari.

apropo d c zice INTERCEPTOR mai sus, as vre sa vad un fan logan daca mai vrea sa s dea jos dintr-un e12 din cel full (535) de ex.....lemne , plush , croame , plastics, nu prea sau d calitate.
INTERCEPTOR
din 535 e 12 nu se mai da jos juma din forum...
edutxu
QUOTE (INTERCEPTOR @ Jun 2 2009, 11:40 PM) *
din 535 e 12 nu se mai da jos juma din forum...

eu stau tamp cand ma sui intr a mea, si uneori ma o pornesc doar de dragul de a o auzi.....
nu cred ca este vreu n loganist care si porneste masian ca sa i asculte morotul smile.gif)
TiL
biggrin.gif e o placere cand iarna ies afara si-i dau cheie sa se incalzeasca vreo 10 minute. Si canta incontinuu, schimbandu-si ritmul pe masura ce se incalzeste wub.gif

Si acum de cand o tin pe dreapta o mai pornesc, ma invart in jurul ei, ea imi vorbeste... rolleyes.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.