![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
De cateva zile am primit mass-uri de la diverse persoane cum ca pe 17,18,19 ianuarie sa nu alimentam la pompe din cauza cresterilor repetate a preturilor.Eu personal sunt de acord si chiar o sa fac un efort sa nu ies cu masina chiar daca o sa am carburant.Se imbogatesc altii pe spinarea nostra si nimeni nu face nimic.Eu zic ca nu e chiar atat de greu sa facem asta,sau macar sa alimentati inainte daca aveti drumuri de facut.Poate rezolvam ceva...sau poate nu, macar sa le creem probleme(legale)
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
inteleg ce spui si sunt convins ca asa e; nu are cum sa fie altfel.
treaba e ca citisem niste discutii cum ca exista firme care il colecteaza (uleiul) si nu vad de ce nu l-ar vinde contra profit; sigur nu il vand la 3 lei/l ![]() am vazut o astfel de masina, un mcv alb si scria mare pe laterale, cu verde: colectare ulei uzat; tragea pe dreapta langa un spring time. Probleme e cu celelalte substante pt. rafinarea uleiului care nu cred ca se gasesc "la liber"; n-am apucat sa studiez mai profund problema dar pe scurt mai sunt 2 compusi cu care se amesteca acest ulei pt. "innobilarea" ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 09:26 AM |