![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Mi se par DEGEABA discutiile astea! Voi comparati o masina veche de ~20 ani cu una noua??? Poate sa fie loganul poleit cu aur si tot nu-mi iau! Prefer un e21 decat orice dacie! :nod: Voi ce vreti un ROLEX de 20 ani sau un Q&Q nou??? :dis:
-------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
chiar. daca veni vorba de logan.... ieri nu aveam ce face si analizam un logan. toba o manca rugina. daca va uitati la spoilerul spate unde se imbina cu caroseria, lnga pasajul rotii o sa vedeti ca spoilerul e iesit cu vreo 5-10mm la toate. la luneta am vazut ca e coborata cu vreo 5 milimetri fatza de linia palfonului. daca apasati pe portbagaj, deasupra in exteriorul lui, aprope de margine o sa vedeti cum intra degetul inauntru. zici ca e tabla de doza de bere.
si inca ceva. azi am vazut. un logan era zgariat la aripa spate, nu era zgariat, era atinsa oleaca. si ce sa fie? surpriza? rugina tata. deci incepea sa bata rugina acolo. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th August 2025 - 02:12 AM |