![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
:unibrow:
se poate ca aceasta masina sa ajunga pe mana unui r#^@r de pe acest forum deocamdata suntem in tratative ![]() nici prea multe detalii nu pot da despre masina intrucat nu stiu decat ce motor are P.S. nu ma intrebati cine va deveni propietarul ca nu va voi spune decat dupa ce se va intampla minunea ![]() pozele sunt facute pe inserat, fara sa am chei sa pozez si interiorul voi reveni cu amanunte -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
As mai adauga ceva: cuantumul impozitelor si asigurarilor care vor intra in vigoare anul viitor face ca achzitia unui automobil vechi, cu motor de peste 3 litri (2999cmc) si care nu are cel putin EUR2 sa fie aproape o iresponsabilitate dpdv financiar (am mai folosit aceasta expresie in trecut si mi-a sarit lumea in cap - nu o luati personal ci pur obiectiv).
Nici un BMW E28 nu are EUR2. Deci, nu prea exista cale de intors. Trecand cu vederea peste acest aspect, cred totusi ca cineva care vrea musai un E28, trebuie sa-si ia fie un 528i (pentru sportivitate), fie un 520i (pentru echilibru economie - sportivitate), fie un 524td (cum, foarte smart, dupa parerea mea, a facut TiL) Parerea mea ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd July 2025 - 01:01 PM |