![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
:unibrow:
se poate ca aceasta masina sa ajunga pe mana unui r#^@r de pe acest forum deocamdata suntem in tratative ![]() nici prea multe detalii nu pot da despre masina intrucat nu stiu decat ce motor are P.S. nu ma intrebati cine va deveni propietarul ca nu va voi spune decat dupa ce se va intampla minunea ![]() pozele sunt facute pe inserat, fara sa am chei sa pozez si interiorul voi reveni cu amanunte -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Intreaba exact ce tip de motor are. 535i E28 a venit in versiuni de 218CP (raport compresie 10:1) si 185CP (raport compresie 8:1 + catalizator). Pentru versiunea de 218CP este obligatoriu sa folosesti benzina CO98, altfel ai probleme de preaprindere / detonatii.
Dat fiind ca nu poti sa te prinzi ce tip de motor este (218 sau 185 CP) dupa exteriorul lui, sunt cateva metode "indirecte" de a determina: - din datele din talon / cartea de identitate (cu conditia ca componentele interne ale motorului sa fie cele originale); - dupa codul ECU-ului Motronic: 0 261 200 061 pentru varianta de 218 CP, respectiv 0 261 200 059 pentru cea de 185 CP (cu conditia ca ECU-ul sa fie cel original); - dupa existenta catalizatorului (cu conditia ca sa nu se fi renuntat la acesta, in istoria masinii); - dupa existenta conectorului pentru sonda lambda in cablajul electric al motorului. Din ce an este masina si cam cati Km a rulat? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd July 2025 - 01:03 PM |