![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
Salutare. Am un prieten cu o pisica 316i din `96. Omu abia a cumparat-o. Problema este in felul urmator: indiferent ca este dimineata la prima cheie, ca e rece sau cald afara, sau ca abia a oprit motorul dupa un drum lung si da la cheie dupa o secunda, masina refuza sa porneasca! Adica da la cheie chiar si 3-5 minute pana sa porneasca din nou. Faza e ca dupa ce porneste , merge perfect motorul ! Nu da fum, nu da rateuri, nu trepidatii, trage foarte bine si liniar, chiar merge foarte ok fara ezitari de orice fel. Daca incearca sa o porneasca impinsa, porneste in maxim 2-3 metri, de fiecare data cand incearca
![]() A incercat si a luat de pe alte masini identice, care mergeau perfect, bobina , debitmetru, calculatoru motorului, senzorii de pe volanta si ax cu came , a cumparat bujii noi, fise noi etc. NU VREA SA PORNEASCA! Aceleasi simptome. E disperat omu ca nu stie ce sa ii mai faca. Are cineva idei ? ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
mi se pare ciudat ca impinsa sa porneasca, iar din cheie nu, din cauza EWS-ului. ala teoretic nu permite functionarea motorului daca nu recunoaste cheia. daca ar fi de la el problema ta, hotii ar putea fura masina prin impingere
![]() eu cred ca firul ala nu era de la EWS. oricum daca merge, e bine. succes sa fie asta solutia. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th July 2025 - 01:23 PM |