![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 19 Joined: 18-November 10 Member No.: 3,663 Car: E39 Engine: 2 ![]() |
sa incepem
Am achizitionat un e39. Cand l-am cumparat am facut 2-3 ture cu el blana, si dupa 10 minute vine un nene la geam, ca-mi curge ceva. Ma dau jos deschid capota, busonul de la radiator mai ceva ceva, sa sara ca un gheizer. Ii zic la cumparator ca nu o mai iau etc. Mergem cu ea la un service sa vedem ce ar putea fi, iar mecanicul de acolo mi-a spus ca nu era aerisita bine instalatia. Bun il pun sa desfaca si pompa de apa sa se uite ( a desfacut-o si a spus ca este OK) ii face aerisirea...o tine 10 minute turatii maxime, creste apa cum trebuie la jumate, totul bine si frumos ( in tot acest timp masina nu baga caldura inauntru deloc ). Am intrebat mec si mi-a spus ca poate fi de la aeroterma . In fine iau masina vin spre bucuresti ( am inghetat de frig ) nu mi s-a mai intamplat nimic la apa. Azi ma duc pana la autovit si cand am ajuns acolo, am parcat, ce sa vezi...sfaraia ceva, si pica apa dedesubt. Deschid capota si bineinteles ca se incalzise iar apa. Pe bord in tot acest timp nu mi se ridica apa. Sta la jumatate. Care ar fi problemele si daca ar putea sa aibe legatura intre ele? 1. incalzirea apei prea rau 2. de ce nu baga caldura inauntru Daca o pun pe tester poate sa-mi arate si chestiile astea? va rog ajutati-ma ...sunt neputincios...am inceput sa umblu cu bidoane de apa dupa mine. mentionez ca am pus apa ( nu antigel, nu apa distilata ) bmw 523i 1997 giobrinel is online now Report Post Edit/Delete Message |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 19 Joined: 18-November 10 Member No.: 3,663 Car: E39 Engine: 2 ![]() |
inca o intrebare: un termostat in momentul cand atinge temperatura de 92 grade deschide total ?
Problema e urmatoarea, am avut iar probleme cu termostatul ( cineva mi-a spus ca nu deschide ) dat jos luat in casa, aruncat in oala cu apa, si cand a inceput apa sa fiarba s-a deschis, ( deschizatura fiind de vreo 5 cm ). Problema e ca am cumparat altul nou si inainte sa il pun pe masina l-am luat si pe acesta si l-am fiert. Le-am pus pe amandoua in acelasi timp iar acela vechi, deschide MULT mai mult decat cel nou. Se poate sa fie asta problema de nu era in regula, sau cel nou cumparat are probleme la deschidere? ( ps: cel nou se deschide vreo 2 cm ) - lasat in oala la fiert si 20 de minute, nu a vrut sa deschida mai mult. heelp me :-) deci poate sa deschida in functie de temperatura, mai mult sau mai putin? sau are doar 2 puncte. INCHIS - DESCHIS. cauza pentru care l-am schimbat a fost ca-mi ajungea apa pe rosu imediat. ( jumate de radiator rece ) furtunul care vine inapoi in radiator din motor si el rece si foarte moale ( ca si cum n-ar fi avut apa in el ) ... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 04:28 PM |