![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 9 Joined: 29-July 10 Member No.: 3,471 Car: - Engine: - ![]() |
Salutari! Fiind in ultimul al facultatii de mecanica, am ales ca proiect de licenta functionarea motorului cu aprindere prin compresie cu ulei vegetal(SVO/WVO- straight vegetable oil/waste vegetable oil). Acum as vrea ca autovehiculul pe care sa'l modific si pe care se vor face teste dinamice sa fie un BMW E28 524 TD. Intrebarea mea este: motorul M21 are injectie directa sau indirecta?(cautarile pe google nu m-au ajutat sau nu stiu eu sa caut), si as mai avea o rugaminte: are cineva manualul de reparatii pentru acest motor in format electronic sau niste date tehnice mai detaliate? Va multumesc!
This post has been edited by Nuts: Dec 13 2010, 10:32 AM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
cunosc pe cineva in iasi care mergea sau poate inca mai merge cu un model mai vechi de mercedes pe ulei de gatit ars strans de pe la diferite restaurante apoi filtrat cat mai bine
singura modificare la motor era filtru de motorina care era inlocuit cu un filtru mai rar cum sunt cele de benzina motorul merge bine si pe ulei de gatit ars,parca e putin mai silentios iar mirosul lasat in urma e de cartofi prajiti sau ce a fost gatit in uleiul respectiv important e ca merge si nu e foarte greu de modificat sper sa ti reuseasca proiectul si sa i prelungesti viata e 28 ului |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th August 2025 - 01:09 PM |