![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 9 Joined: 29-July 10 Member No.: 3,471 Car: - Engine: - ![]() |
Salutari! Fiind in ultimul al facultatii de mecanica, am ales ca proiect de licenta functionarea motorului cu aprindere prin compresie cu ulei vegetal(SVO/WVO- straight vegetable oil/waste vegetable oil). Acum as vrea ca autovehiculul pe care sa'l modific si pe care se vor face teste dinamice sa fie un BMW E28 524 TD. Intrebarea mea este: motorul M21 are injectie directa sau indirecta?(cautarile pe google nu m-au ajutat sau nu stiu eu sa caut), si as mai avea o rugaminte: are cineva manualul de reparatii pentru acest motor in format electronic sau niste date tehnice mai detaliate? Va multumesc!
This post has been edited by Nuts: Dec 13 2010, 10:32 AM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
salutare.
Motorul M21D24 are precamera de injectie a combustibilului, deci nu e cu injectie directa. un manual de reparatii pentru acest motor (care a echipat E28 si E30/E34) am pe calculatorul de acasa, acum sunt la servici. Imi poti da add pe YM la adresa mihai_oprica@yahoo.co.uk si iti trimit ce documentatie am legata de motorul asta, atat manual de reparatii cat si ce mai stiu eu din experienta de pana acum cu el. succes, e interesanta o metoda alternativa de combustibil la diesel. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th August 2025 - 11:17 AM |