![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 12 Joined: 29-August 10 From: Braila Member No.: 3,518 Car: E34 Engine: m30 3.5 211CP ![]() |
Am si eu o problema la un bmw e30 325i benzina....am umblat la electromotor..iam schimbat bobina ca nu mai era buna...si nu mai stiam sal pun la loc....adik...nu mai stiam firele.....si aveam 5 fire.... 2 GROASE (NEGRU SI ROSU) SI 3 SUBTIRI.... (mentionez ca masina are o modificare la contact.....asa am luato.....ca sa o pornesti..tre sa pui contactul si pt pornire apesi un buton.... - e pe buton pornire)...SI 3 FIRE SUBTIRI CUM SPUNEAM (UNU ROSU SI 2 NEGRE)....acum...ala negru gros vine de la o piulita groasa de pe electromotor pe + la baterie.......ala rosu gros si cu ala rosu subtire vin din instalatia electrica tot pe acceasi piulita graoasa.....si cele 2 fire negre...vin de la buton....dar unde......??
acum....am incercat mai multe variane.....si doar 2 ....au sanse....(sa zic asa)...daca pun intr-o pozitie.....care imi amintesc eu...a fi..(dar nush sigur).....pun contactul....trage benzina normal.....si atat....cand apas butonul nu invarte nik.......si varianta a 2-a....mut firere de la buton....dar acum....cand pun contactul trage benzina incontinuu.....dar invarte electromotorul.......ce poate sa fie???? poate sa ma ajute cineva PLSSSSSSSSSSSS ...mia spus cineva ca poate sa fie un releu stricat.....(de trage benzina incontinuu....dar nush cum sa verific asta....si ce releu.....(bn ca daca aflu cum....le iau pe toate la mana.... ![]() ast raspunsuri......sper sa stie cineva....va salut |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 211 Joined: 10-November 07 From: Galati Member No.: 1,276 Car: E34, ex E12 Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP ![]() |
daca este instalatia de jetronic(am si eu jetronic si stiu, pt motronic nu stiu daca se mai respecta principiul) in momentul in care dai la automat pompa trebuie sa bage benzina. acuma nu stiu ce ai tu acolo dar se poate ca tu sa fi gresit firele pe acolo. ca sa vezi care sunt firele de pe buton iei un ohm-metru si masori care din cele 3 fire iti arata continuitate atunci cand tii butonul apasat. daca tu ai papucii pe firele alea 3 subtiri la fel si nu sunt de alte dimensiuni vezi ca ai incurcat firele si dai curent pe pompa continuu daca nu posibil sa fi busit releul dar releul in momentul in care se strica teoretic nu mai da curent pompei. asa ca din cele 3 fire ia 2 cate 2 si vezi care are continuitate. unul din ele trebuie sa il pui pe plusul electromotorului celalalt trebuie sa il pui pe plusul bobinei. daca ai un fir subtire cu negru si galben ala teoretic ar trebui sa fie al instalatiei asa ca ala trebuie sa ajunga pe bobine, celelalte 2 vezi tu cum le pui. si cum spunea lucian, teoretic nu ti se intapla nimic dar daca stai cu contactul pornit va merge pompa ca proasta
-------------------- e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th July 2025 - 06:05 AM |