Help - Search - Members - Calendar
Full Version: trage pompa de benzina incontinuu cand pun contactul
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 3 > E30 (ursulet)
geork
Am si eu o problema la un bmw e30 325i benzina....am umblat la electromotor..iam schimbat bobina ca nu mai era buna...si nu mai stiam sal pun la loc....adik...nu mai stiam firele.....si aveam 5 fire.... 2 GROASE (NEGRU SI ROSU) SI 3 SUBTIRI.... (mentionez ca masina are o modificare la contact.....asa am luato.....ca sa o pornesti..tre sa pui contactul si pt pornire apesi un buton.... - e pe buton pornire)...SI 3 FIRE SUBTIRI CUM SPUNEAM (UNU ROSU SI 2 NEGRE)....acum...ala negru gros vine de la o piulita groasa de pe electromotor pe + la baterie.......ala rosu gros si cu ala rosu subtire vin din instalatia electrica tot pe acceasi piulita graoasa.....si cele 2 fire negre...vin de la buton....dar unde......??
acum....am incercat mai multe variane.....si doar 2 ....au sanse....(sa zic asa)...daca pun intr-o pozitie.....care imi amintesc eu...a fi..(dar nush sigur).....pun contactul....trage benzina normal.....si atat....cand apas butonul nu invarte nik.......si varianta a 2-a....mut firere de la buton....dar acum....cand pun contactul trage benzina incontinuu.....dar invarte electromotorul.......ce poate sa fie???? poate sa ma ajute cineva PLSSSSSSSSSSSS ...mia spus cineva ca poate sa fie un releu stricat.....(de trage benzina incontinuu....dar nush cum sa verific asta....si ce releu.....(bn ca daca aflu cum....le iau pe toate la mana.... smile.gif)) )
ast raspunsuri......sper sa stie cineva....va salut
lucian
QUOTE (geork @ Dec 8 2010, 05:15 PM) *
Am si eu o problema la un bmw e30 325i benzina....am umblat la electromotor..iam schimbat bobina ca nu mai era buna...si nu mai stiam sal pun la loc....adik...nu mai stiam firele.....si aveam 5 fire.... 2 GROASE (NEGRU SI ROSU) SI 3 SUBTIRI.... (mentionez ca masina are o modificare la contact.....asa am luato.....ca sa o pornesti..tre sa pui contactul si pt pornire apesi un buton.... - e pe buton pornire)...SI 3 FIRE SUBTIRI CUM SPUNEAM (UNU ROSU SI 2 NEGRE)....acum...ala negru gros vine de la o piulita groasa de pe electromotor pe + la baterie.......ala rosu gros si cu ala rosu subtire vin din instalatia electrica tot pe acceasi piulita graoasa.....si cele 2 fire negre...vin de la buton....dar unde......??
acum....am incercat mai multe variane.....si doar 2 ....au sanse....(sa zic asa)...daca pun intr-o pozitie.....care imi amintesc eu...a fi..(dar nush sigur).....pun contactul....trage benzina normal.....si atat....cand apas butonul nu invarte nik.......si varianta a 2-a....mut firere de la buton....dar acum....cand pun contactul trage benzina incontinuu.....dar invarte electromotorul.......ce poate sa fie???? poate sa ma ajute cineva PLSSSSSSSSSSSS ...mia spus cineva ca poate sa fie un releu stricat.....(de trage benzina incontinuu....dar nush cum sa verific asta....si ce releu.....(bn ca daca aflu cum....le iau pe toate la mana.... smile.gif)) )
ast raspunsuri......sper sa stie cineva....va salut

pompa are un releu. cand pui contact, fara sa pornesti, merge cam 2 secunde si se opreste.
oricum nu e grav. am avut pompa pusa pe direct si n-am avut nici o problema.
shapte
daca este instalatia de jetronic(am si eu jetronic si stiu, pt motronic nu stiu daca se mai respecta principiul) in momentul in care dai la automat pompa trebuie sa bage benzina. acuma nu stiu ce ai tu acolo dar se poate ca tu sa fi gresit firele pe acolo. ca sa vezi care sunt firele de pe buton iei un ohm-metru si masori care din cele 3 fire iti arata continuitate atunci cand tii butonul apasat. daca tu ai papucii pe firele alea 3 subtiri la fel si nu sunt de alte dimensiuni vezi ca ai incurcat firele si dai curent pe pompa continuu daca nu posibil sa fi busit releul dar releul in momentul in care se strica teoretic nu mai da curent pompei. asa ca din cele 3 fire ia 2 cate 2 si vezi care are continuitate. unul din ele trebuie sa il pui pe plusul electromotorului celalalt trebuie sa il pui pe plusul bobinei. daca ai un fir subtire cu negru si galben ala teoretic ar trebui sa fie al instalatiei asa ca ala trebuie sa ajunga pe bobine, celelalte 2 vezi tu cum le pui. si cum spunea lucian, teoretic nu ti se intapla nimic dar daca stai cu contactul pornit va merge pompa ca proasta
Mihai_AMD
cred ca omu are motornic ca nu stiu sa fi fost 2.5 jetronic...iar la motronic nu mai bazaie 2 sec cand pui contact,incepe sa bazaie odata ce a pornit...
bartro
Este o masura de siguranta, sa nu merge pompa in continu. In caz de accident sa opreste cand opreste motor, chiar daca contact ramana pornit. Asa, pompa nu o sa alimenteaza un eventual foc.
Daca e 'pe direct' nu influenteaza in nici un fel cum merge motor, cat consume, etc. Doar sa ti minte sa opresti contact in caz de accident tongue.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.