![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Vrea si Blue al meu xenon de sarbatori, si-am tot consultat oferta. Am gasit si scumpe si ieftine, si aici pe forum si pe alte site-uri. Cei mai ieftini par sa fie bluexenon.ro, 30e kitul. Si mi-l si pot instala in Iasi, ca au reprezentanta.
Intrebarea e: pe site-ul lor am vazut ca vand si o chestie din asta: http://bluexenon.ro/produse/angeleyes-si-l...u-angeleyes-55w Eu imi cam doream faruri cu lupa, problema-i ca n-am prea gasit la un pret ok nici pe e-bay si sunt de M3 E46. Merita sa iau astea din link? Inca nu i-am intrebat nimic de compatibilitate, dar nu vad cum le-ar putea monta fara sa-mi decupez oglinda. Chiar sunt curios. A doua intrebare: "sticla" de la farurile mele nu-i chiar cea mai stralucita. Am un amic, el spune ca se pot polisha farurile. Banui ca-i valabil doar la sticla, nu la plastic. Merita sa pun xenon si atat, fara lupa? Am vazut cum arata pe alte masini si sincer mi se pare ca as orbi ceilalti participanti la trafic. Din masina totusi se vede mai bine decat cu lumanarile mele. PS: nu e un upgrade "estetic", am mai scris pe undeva ca-s destul de orb noaptea. Si-as vrea sa vad si eu gaurile inainte sa le simt, daca tot ne fac surprize edilii nostri in fiecare zi. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Mi-au raspuns, se scoate sticla de pe far, easy-peasy si apoi se introduce becul HID cu lupa. Adica http://bluexenon.ro/produse/angeleyes-si-l...-pro-canbus-35w Au si un circuit impotriva erorii din bord de becuri arse. Nu-s foarte hotarat daca-l iau sa nu, doua faruri cu lupe pe producator costa ~11 mil. Mai astept si functie de cum rezolv alte probleme ale masinii, iau o decizie. Sunt curios totusi care-i diferenta intre cele de 35W si cele de 55W. Puterea asta consumata in plus se traduce printr-o diferenta vizibila? Tudor, eu tot n-am intelesc cum se baga lupele alea si sunt mort de curiozitate (ca unul care si-a montat singur angel-eyes + xenon la E30 inca de acu 5 ani siiiii ai vazut cum au iesit). Becul OEM are o "dulie" speciala pentru soclul sau (H1, H7, etc.) si o "vaza" din metal care obtureaza razele de lumina directe. Chiar nu imi imaginez cum se baga ditamai para aia acolo. Cum e circuitul ala impotriva erorii? Tot o rezistenta d-aia de 60 ron? ![]() ![]() Vezi ca la alea zice ca sunt bi-xenon. Adica nu pt noi. Au si faza mare si faza mica pe acelasi bec, si se comuta din una in alta "mutand" pur si simplu becul mai in fata cu un electromagnet. Tu ai faza mare pe alt bec. Deci toata partea cu electronica "mutatului" becului o platesti degeaba. Iar faza cu 55w pare "pure China!" Probabil baga o tensiune mai mare in gazul ala (ca au vazut ca tine dom'le), descacarea (pun intended) luminoasa e ceva mai puternica, durata de viata a gazului Xe pana se degradeaza e mai scurta, temperatura becului si a droserului mult mai mari, etc. Stii ca orice bec cu xenon se face roz dupa utilizare indelungata, nu? La E38 s-au facut roz in 10 ani. Oare la astea de 55w in cati ani? Eu as zice sa iei in considerare doar varianta cu lupele (in cazul in care te conving baietii ca le monteaza profesional) sau se iei de la inceput niste faruri cu lupa si un xenon d'ala de 30eur. Las-o balta cu canurile si cancanurile si waţii. -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 06:55 AM |