xox
Nov 28 2010, 03:57 AM
Vrea si Blue al meu xenon de sarbatori, si-am tot consultat oferta. Am gasit si scumpe si ieftine, si aici pe forum si pe alte site-uri. Cei mai ieftini par sa fie bluexenon.ro, 30e kitul. Si mi-l si pot instala in Iasi, ca au reprezentanta.
Intrebarea e: pe site-ul lor am vazut ca vand si o chestie din asta:
http://bluexenon.ro/produse/angeleyes-si-l...u-angeleyes-55w Eu imi cam doream faruri cu lupa, problema-i ca n-am prea gasit la un pret ok nici pe e-bay si sunt de M3 E46. Merita sa iau astea din link? Inca nu i-am intrebat nimic de compatibilitate, dar nu vad cum le-ar putea monta fara sa-mi decupez oglinda. Chiar sunt curios.
A doua intrebare: "sticla" de la farurile mele nu-i chiar cea mai stralucita. Am un amic, el spune ca se pot polisha farurile. Banui ca-i valabil doar la sticla, nu la plastic. Merita sa pun xenon si atat, fara lupa? Am vazut cum arata pe alte masini si sincer mi se pare ca as orbi ceilalti participanti la trafic. Din masina totusi se vede mai bine decat cu lumanarile mele.
PS: nu e un upgrade "estetic", am mai scris pe undeva ca-s destul de orb noaptea. Si-as vrea sa vad si eu gaurile inainte sa le simt, daca tot ne fac surprize edilii nostri in fiecare zi.
bartro
Nov 28 2010, 11:06 AM
De obicei iese foarte nasol daca pui HID chinezesc pe un far fara lupa. Vei fi injurat de toti care vin din sens opus, creezei un pericol in plus, deci nu vad cum ar fi asa ceva o masura de siguranta. Daca mai ai si sticla matuit, 'glare' va fi si mai mult. Pe e32 care are faruri cu lupa insa rezultat a fost foarte bun.
Ciupanezu
Nov 28 2010, 12:31 PM
Dacă vrei să pui xenon, cumpără nişte faruri sh cu lupă pentru E46.
Kit-urile cele mai ieftine nu sunt cine ştie ce, ba mai pică droserul, nu mi se par de încredere.
Cel mai bun ar fi un kit OEM sh luat de la dezmembrări.
Sau dacă vrei ceva nou, un kit Phillips, Hella fiind totuşi prea mult:
http://www.proxenon.ro/kituri.php?type=xenon
xox
Nov 28 2010, 01:42 PM
Am gasit la prima cautare pe google faruri cu lupa la 500 ron in Iasi. Noi.

Maine le dau un telefon

@bart: stiu cum se vad, am si precizat ca nu-s prea incantat de idee, dar era vorba de kit-ul acela din link care vine cu tot cu lupa.
@ciupanezu: am sa iau farurile cu lupa intai, costa cat xenon cu lupa. Desi parca suna prea bine sa fie adevarat. Si daca merge totul cum vreau eu, pana la craciun ii fac de cadou si xenon philips.
edutxu
Nov 28 2010, 01:55 PM
QUOTE (xox @ Nov 28 2010, 03:57 AM)

Vrea si Blue al meu xenon de sarbatori, si-am tot consultat oferta. Am gasit si scumpe si ieftine, si aici pe forum si pe alte site-uri. Cei mai ieftini par sa fie bluexenon.ro, 30e kitul. Si mi-l si pot instala in Iasi, ca au reprezentanta.
Intrebarea e: pe site-ul lor am vazut ca vand si o chestie din asta:
http://bluexenon.ro/produse/angeleyes-si-l...u-angeleyes-55w Eu imi cam doream faruri cu lupa, problema-i ca n-am prea gasit la un pret ok nici pe e-bay si sunt de M3 E46. Merita sa iau astea din link? Inca nu i-am intrebat nimic de compatibilitate, dar nu vad cum le-ar putea monta fara sa-mi decupez oglinda. Chiar sunt curios.
A doua intrebare: "sticla" de la farurile mele nu-i chiar cea mai stralucita. Am un amic, el spune ca se pot polisha farurile. Banui ca-i valabil doar la sticla, nu la plastic. Merita sa pun xenon si atat, fara lupa? Am vazut cum arata pe alte masini si sincer mi se pare ca as orbi ceilalti participanti la trafic. Din masina totusi se vede mai bine decat cu lumanarile mele.
PS: nu e un upgrade "estetic", am mai scris pe undeva ca-s destul de orb noaptea. Si-as vrea sa vad si eu gaurile inainte sa le simt, daca tot ne fac surprize edilii nostri in fiecare zi.
se polisheaza plasticul de nu-i adevarat. da-i un telefon lui lisman si in cateva ore zici ca s noi

:
xox
Nov 28 2010, 02:25 PM
Pai el mi-a zis, dar n-am retinut pretul.
alex230ro
Nov 28 2010, 02:57 PM
se polishaza farurile si la E46 chiar daca sunt de plastic.cat despre xenon nu stiu ce sa zic cat timp ai garantie la el nu mai conteaza .
xox
Nov 28 2010, 05:13 PM
Probabil ca-i mai nasol cat astepti sa-ti schimbe un droser, dar nah.
In alta ordine de idei, am dat si-un mail la baietii aia ca-s curios cum intra lupa in far.
xox
Nov 29 2010, 06:03 PM
Mi-au raspuns, se scoate sticla de pe far, easy-peasy si apoi se introduce becul HID cu lupa. Adica
http://bluexenon.ro/produse/angeleyes-si-l...-pro-canbus-35w Au si un circuit impotriva erorii din bord de becuri arse.
Nu-s foarte hotarat daca-l iau sa nu, doua faruri cu lupe pe producator costa ~11 mil. Mai astept si functie de cum rezolv alte probleme ale masinii, iau o decizie.
Sunt curios totusi care-i diferenta intre cele de 35W si cele de 55W. Puterea asta consumata in plus se traduce printr-o diferenta
vizibila?
bartro
Nov 29 2010, 06:25 PM
20W sau 57% mai multa putera.. Banuiesc ca este vizibila diferenta, ca este destul de mare.
Shark
Nov 30 2010, 01:17 AM
QUOTE (xox @ Nov 29 2010, 06:03 PM)

Mi-au raspuns, se scoate sticla de pe far, easy-peasy si apoi se introduce becul HID cu lupa. Adica
http://bluexenon.ro/produse/angeleyes-si-l...-pro-canbus-35w Au si un circuit impotriva erorii din bord de becuri arse.
Nu-s foarte hotarat daca-l iau sa nu, doua faruri cu lupe pe producator costa ~11 mil. Mai astept si functie de cum rezolv alte probleme ale masinii, iau o decizie.
Sunt curios totusi care-i diferenta intre cele de 35W si cele de 55W. Puterea asta consumata in plus se traduce printr-o diferenta
vizibila?
Tudor, eu tot n-am intelesc cum se baga lupele alea si sunt mort de curiozitate (ca unul care si-a montat singur angel-eyes + xenon la E30 inca de acu 5 ani siiiii ai vazut cum au iesit). Becul OEM are o "dulie" speciala pentru soclul sau (H1, H7, etc.) si o "vaza" din metal care obtureaza razele de lumina directe. Chiar nu imi imaginez cum se baga ditamai para aia acolo.
Cum e circuitul ala impotriva erorii? Tot o rezistenta d-aia de 60 ron?

Iar dispozitivul canbus e foarte interesant. Ar trebui sa credem ca stie protocoalele de can de la *mai toate* masinile? Si cum il legi la can? Firele de can nu stau asa pur si simplu prin motor. Unde te conectezi la ele? Cel mai interesant e cum functioneaza pe BMW... Aici can-ul nu are nici o treaba, trebuie cumva legate direct la LCM. Sincer, ma indoiesc profund ca se rezolva asa usor. Cred ca in final tot la STANDLICHT NICHT_ACHTIV si FERNLICHT NICHT_ACHTIV din LCM ajungem
Vezi ca la alea zice ca sunt bi-xenon. Adica nu pt noi. Au si faza mare si faza mica pe acelasi bec, si se comuta din una in alta "mutand" pur si simplu becul mai in fata cu un electromagnet. Tu ai faza mare pe alt bec. Deci toata partea cu electronica "mutatului" becului o platesti degeaba.
Iar faza cu 55w pare "pure China!" Probabil baga o tensiune mai mare in gazul ala (ca au vazut ca tine dom'le), descacarea (pun intended) luminoasa e ceva mai puternica, durata de viata a gazului Xe pana se degradeaza e mai scurta, temperatura becului si a droserului mult mai mari, etc. Stii ca orice bec cu xenon se face roz dupa utilizare indelungata, nu? La E38 s-au facut roz in 10 ani. Oare la astea de 55w in cati ani?
Eu as zice sa iei in considerare doar varianta cu lupele (in cazul in care te conving baietii ca le monteaza profesional) sau se iei de la inceput niste faruri cu lupa si un xenon d'ala de 30eur. Las-o balta cu canurile si cancanurile si waţii.
MeHigh
Nov 30 2010, 08:19 AM
eu am pe e30 kitul de xenon de pe E34, are deja 2 ani si nu mi-a facut probleme. lumineaza la fel de intens (sau cel putin asa imi pare mie) becurile, kitul e de 35W si a costat atunci 320 RON, cu siguranta e China. nici eu nu recomand sa pui bec xenon in far fara lupa, si mai e un aspect de urmarit: cand iti iei faruri cu lupa pe scurta, daca sunt SH uita-te la oglinda din spatele lupei, sa nu fie matuita/deformata.
bartro
Nov 30 2010, 10:45 AM
Faptul ca scrie canblabla pe ele nu inseamna ca au interfata pentru can.
Shark
Nov 30 2010, 11:16 AM
Nu?
bartro
Nov 30 2010, 11:30 AM
QUOTE (Shark @ Nov 30 2010, 11:16 AM)

Nu?
Daca e made in china, nu

. Trebuie investigat..
Ciupanezu
Nov 30 2010, 01:03 PM
Nu merită modificate farurile, montate cine ştie ce lupe dubioase, multă muncă pentru nimic.
Mult mai bune sunt farurile originale cu xenon.
Shark
Nov 30 2010, 07:22 PM
QUOTE (Ciupanezu @ Nov 30 2010, 01:03 PM)

Nu merită modificate farurile, montate cine ştie ce lupe dubioase, multă muncă pentru nimic.
Ciupanezul cam are dreptate.
Totusi s-ar putea sa merite dar numai daca sistemul cu lupa e de calitate, daca faci totul cu mana ta si te mai si pricepi
xox
Nov 30 2010, 08:48 PM
Am avut un accident ieri. Va trebui sa-i cumpar oricum alte faruri, am sa caut sh cu lupa.
Shark
Nov 30 2010, 10:06 PM
Bai Tudor, nu pot sa cred!!! Ori esti incredibil de ghinionist, ori... e altceva.
Ce s-a intamplat?
bartro
Nov 30 2010, 10:35 PM
QUOTE (Shark @ Nov 30 2010, 10:06 PM)

ori... e altceva.
Voodoo?
M-a "inchis" unul si in loc sa intru in el am lovit un semn de ocolire al refugiului de pietoni. Si el s-a dus bine mersi mai departe.
Are cineva idee de ce nu mi se mai inchid avariile? A trebuit sa-i scot borna de la baterie
PS: Laur, din cauza erorii, au sarit ambele airbag-uri, si din volan si de la pasager. Eu credeam ca n-o sa mai sara nici unul. Deci m-am inselat. Si-au sarit si fara sa am centura pusa.
Partea buna e ca n-aveam viteza mare, nici nu am simtit cand mi-a pocnit in nas. Cred ca-i mai bine asa totusi, altfel dadeam cu mufarina de volan. 40km/h e o viteza periculoasa, mai mare decat mi-am imaginat. Sper sa nu fi lovit radiatorul, a curs ceva apa totusi de la un furtun spart. Sunt curios si baia de ulei in ce stare e, ca m-am urcat putin pe refugiu.
Ciupanezu
Dec 1 2010, 12:13 PM
Aiurea rău...
Shark
Dec 1 2010, 01:38 PM
QUOTE (xox @ Dec 1 2010, 03:44 AM)

PS: Laur, din cauza erorii, au sarit ambele airbag-uri, si din volan si de la pasager. Eu credeam ca n-o sa mai sara nici unul. Deci m-am inselat. Si-au sarit si fara sa am centura pusa.
Dimpotriva, partea de "safe mode" a masinii este sa fie cat mai protectiva pentru pasageri. Doar in cazul in care toti senzorii erau ok si cel de ocupare din dreapta nu semnala ocupat, airbagul din dreapta nu sarea. In rest, la orice eroare pe undeva, sar toate. Principiul "better safe than sorry". Centurle nu au legatura cu airbagul, nu il influentreaza.
De ce nu aveai centura?
Avariile nu se opresc din cauza sezorului de impact. El a declansat airbagurile, sistemele de pretensionare la centuri, a pornit avariile si a descuiat inchiderea centralizata daca era inchisa. Probabil acuma trebuie resetat ceva pe acolo, nu stiu exact, trebuie vazut.
Oricum, imi pare rau!
De ce nu ai intrat in ala care te-a inchis?
Intrebarea nu e rautacioasa. Era corect si justificat. Impactul frontal cu un obstacol stationar e mai grav decat cel lateral cu un obstacol in miscare in acelasi sens cu tine. Masina sigur a avut mai mult de suferit, a fost mai periculos si pt tine si pentru eventualii pietoni de pe refugiu.
De ce nu aveai centura? (again!)
N-am intrat in ala care m-a inchis pentru ca asa m-am obisnuit sa conduc. Ma feresc de astia care-mi taie calea. Oricum aveam si eu viteza, desi franam pentru ca incepea portiunea aia unde se termina asfaltul si incep gropile. De asta m-a si inchis, ca vroia sa intre pe partea mai buna de carosabil si cand m-a vazut ca franam, a zis ca are loc sa se bage. Nu si-a dat seama ca eu franez graduat, incep franarea mai lin.
Au diagnoza in service, dar ultima oara cand am fost la ei nu stiau sa lucreze cu modelul meu. N-am retinut ce soft au dar e ceva generic, pentru mai multe modele. Poate gasim o solutie, Laur.
Nu aveam centura pentru ca era 3-4 dimineata, veneam de la o tipa si ma oprisem la mcd sa mananc. Cand am plecat eram cu burta plina si-am zis ca oricum drumu-i drept, gol, nah. Ce se poate intampla?
Iar la ora aia nu erau pietoni pe refugiu, daca ar fi fost in timpul zilei probabil ca-l tamponam. Nu-i prima oara cand ma inchide cineva, am mai patit luna trecuta si nu l-am iertat. Atunci insa aveam si viteza mai mica si n-am avut de suferit, doar a lui s-a sifonat.
MeHigh
Dec 1 2010, 05:37 PM
imi pare rau sa aud de necazul tau Tudor, daca te pot ajuta cu ceva de aici, stii ce-ai de facut, imi dai un semn.
Pai chiar am sa-ti dau un semn, daca poti lua niste amortizoare de la un service. Nu stiu cum o sa facem sa ajunga la mine, dar macar sa le stiu la tine
MeHigh
Dec 1 2010, 05:58 PM
sigur, imi spui si o rezolvam cu amortizoarele, iar de ajuns la tine, ajung ele, poate ne vedem spre Craciun ca planuiesc o excursie pe langa Onesti, si de-acolo e distanta mica pana la tine.
bartro
Dec 17 2010, 10:25 AM
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.