![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Am gasit un sticky de genul pe alt forum si m-am gandit ca ar fi un unul si aici.Eu unul am invatat masina la benzina 95v de la PETROM,ca asta e singurul peco de firma din oras.
si vroiam sa intreb,cat de important e in mersul masinii sa bag benzina de cifra octanica recomandata,in cazul motorului meu,si a multor altora,95 intreb pt ca:de 2 ori de ceva timp incoa am fost obligat sa bag nu numai din alte peco decat petrom(rompetrol si mol) dar pt ca nu aveau de 95 am bagat de 98,si dupa cativa zeci de km mi-a facut figuri motorul,ba abia a pornit,ba prindea goluri asa si intrerupea.coincidenta cu alt defect sau nu,repet,asta mi-a facut doar dupa ce am bagat benzina de 98. masinile voastre merg cel putin la fel de ok,mai ales astea mai vechi,si cu 98,99+ sau alt specimen? -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
benzina de 95 are de fapt 91 ....iar cea de 98-99 are de fapt 95
mihaitza...la modelele vechi de bmw daca te uiti in reviste vechi o sa vezi ca aia le testau numai cu benzina de 99 eu am incercat benzina de la mol, petromV ![]() ![]() nu am avut probleme cu niciuna.....nici macar cu agipul.... |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Cu cat e mai mare cifra octanica, cu cat mai bine rezista la autodetonatie. La motoare cu compresie mare sau turbo e indicat sa folosesti benzina cu cifra octanica mare. La babele noastre chiar nu prea conteaza. Diferenta de performanta poate sa fie din cauza calitate sau aditive. Eu alimentezi unde nimeresc, n-am avut probleme, dar odata la motocicleta am gasit apa in rezervor, dar nu stiu daca era din pompa sau daca a plouat in rezervor pur si simplu.
Am simtit doar odata o diferenta, la rompetrol efix de 99 sau 100, nu mai stiu cat e. Am alimentat E32 cu asta, 5 minute a mers de zici ca era masina noua. Apoi motronicul auto-adaptiv s-a prins care e treaba si masina mergea ca inainte: foarte bine. Uite un link: http://www.carbibles.com/fuel_engine_bible_pg3.html -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th August 2025 - 04:41 AM |