![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 135 Joined: 30-July 07 From: Constanta Member No.: 1,047 Car: e12e21e23e24e30e31e32e38 Engine: m30 3.5 218CP ![]() |
Ea este "grettel" !!!!
-------------------- words like violence , break the silence ...
(oo=[][]=oo) Oo=[][]=oO (oo=U=oo) |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Cum merge motorul ? Injectia ?
De ce vrei sa o inlocuiesti cu una motronic ? -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Cum merge motorul ? Injectia ? De ce vrei sa o inlocuiesti cu una motronic ? merge destul de bine,nu ma vait...dar,daca la mine la m20,am constatat ce diferenta MARE a fost intre inainte cu jetronic si acu cu motronic,am zis sa pun si la ala la fel,nu degeaba a fost si inlocuit je cu motronic,de nemti.in fine,aia sa fie ultimul pas sa schimb sau nu injectia... ![]() Deja arate mai bine ![]() Daca tot insisti, trebuie sa faci cumva sa pastrezi galerie asta de admisie, arate mult mai bine ca cele de motronic si e si mai bun. referitor la aspect,cam urasc galeria asta,mult mai mult imi place cealalta mai noua de m30 ![]() Aduna toata mizeria din compartimentul cu motorul de stergatoare, curata bine ca sub frunzele alea sunt scurgeri de apa si cred ca sunt infundate. Ar mai trebui sa gasesti capacul (de tabla?) care acopera aeroterma. nu ma apuc de curatat acum ca oricum urmeaza dezasamblare spre 100% a masinii si se va curata atunci inclusiv acele compartimente *este si capacul de la aeroterma in portbagaj,e de tabla Spor la treaba Mihai, o sa ai mult de munca. ![]() ms ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Au inlocuit l-jet cu motronic pentru ca e mai ieftin de facut, si de intretinut, odata ce era disponibil tehnologia de siliciu necesara la preturi acceptabile, si pentru ca cu motronic era mai usor de indeplinit normele de poluare.
De ce crezi ca motronic 1.3 pe pe E32 M30B30 scoate 188cp din motor asta, iar d-jetronic de pe 3.0Si scoate 200cp din aceasi bloc? Galerie asta e tot farmecul la M30 clasic cu injectie. Flow de aer e mai bun ca la cele patratoase. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Bart a schimbat delcoul, de fapt a inlocuit platina clasica
![]() Despre furtunele si vacuum-uri, e migalos ce-i drept dar ai putea sa le inlocuiesti pe toate. Sunt convins ca n-o sa aibe probleme cu ea o perioada. In rest, si mie mi se pare ca nu-i o idee buna s-o lasi afara peste iarna, mai ales fara capota/bucata de capota lipsa si gaurile si tabla expusa in spate. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 08:21 AM |