IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Vand AIR SLIDE VALVE
MAD520
post Nov 17 2010, 05:14 PM
Post #1


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 389
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 64
Car: E12, E34
Engine: M20 & M50



Vand AIR SLIDE VALVE. Eu o numesc soc, dar nu stiu daca este cea mai corecta denumire. Cert este ca are legatura cu socul, adica ea este "vinovata" pt faptul ca motorul sta (foarte) turat cand este rece, apoi cu cat se incalzeste mai mult apa, nu mai lasa sa treaca aer prin ea si scade turatia. Aceasta piesa se gaseste pe M20 L-Jetronic.
Am 2 astfel de piese. Una este data jos recent de pe motor si isi facea treaba foarte bine; cu toate acestea, am mai curatat-o si eu cu 1 saptamana inainte de a o da jos de pe masina, ca sa fiu sigur ca lucreaza foarte bine. Pe cealalta nu am probat-o personal niciodata, dar teoretic este in stare foarte buna. Am cumparat-o acum vreo 4 ani sa o montez pe un motor pe care il aveam la vremea respectiva, dar nu a mai fost cazul.
Am explicat putin (cam mult) si rolul ei deoarece multi o ignora sau pur si simplu nu au habar de existenta ei si se mira de ce le stau L-jetronicele turate. De obicei aceasta piesa este vinovata pt turatia mare la cald si randamentul mai prost al motorului per ansamblu.
Atasez 2 poze: una de pe realoem (piesa nr.11) si alta gasita pe net pt ca eu nu le-am pozat pe ale mele, iar in poza de pe realoem nu se intelege cum arata piesa in realitate
PS: vai cat am putut sa scriu pt un r*hat de piesa smile.gif)

Pret: ...
Tel: 0723949736

This post has been edited by MAD520: Nov 17 2010, 05:15 PM
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
 


--------------------
// E12-520-'79 / E34-525-'90
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
MAD520
post Nov 26 2010, 11:24 AM
Post #2


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 389
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 64
Car: E12, E34
Engine: M20 & M50



Pai de acolo reglezi ralantiul. Nu-l mai strage degeaba smile.gif, lasa sa stea motorul turat cand e rece, pt ca asa a fost gandit sistemul. Iar imbusul din debitmetru nu este o problema.. pe ala il reglezi mai la final... este un fel de ...acord fin smile.gif

PS: nici mie nu imi place sa vad\aud motorul turat in halul ala cand este rece! De aceea renunt la acest sistem de soc. La carburatie, la solex 4A1 este mai bine gandit pt ca sta putin peste 1mie ture apoi incepe sa scada repede smile.gif. La motronic deja nu mai am nimic de comentat smile.gif


--------------------
// E12-520-'79 / E34-525-'90
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th June 2025 - 04:43 AM