IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Vand AIR SLIDE VALVE
MAD520
post Nov 17 2010, 05:14 PM
Post #1


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 389
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 64
Car: E12, E34
Engine: M20 & M50



Vand AIR SLIDE VALVE. Eu o numesc soc, dar nu stiu daca este cea mai corecta denumire. Cert este ca are legatura cu socul, adica ea este "vinovata" pt faptul ca motorul sta (foarte) turat cand este rece, apoi cu cat se incalzeste mai mult apa, nu mai lasa sa treaca aer prin ea si scade turatia. Aceasta piesa se gaseste pe M20 L-Jetronic.
Am 2 astfel de piese. Una este data jos recent de pe motor si isi facea treaba foarte bine; cu toate acestea, am mai curatat-o si eu cu 1 saptamana inainte de a o da jos de pe masina, ca sa fiu sigur ca lucreaza foarte bine. Pe cealalta nu am probat-o personal niciodata, dar teoretic este in stare foarte buna. Am cumparat-o acum vreo 4 ani sa o montez pe un motor pe care il aveam la vremea respectiva, dar nu a mai fost cazul.
Am explicat putin (cam mult) si rolul ei deoarece multi o ignora sau pur si simplu nu au habar de existenta ei si se mira de ce le stau L-jetronicele turate. De obicei aceasta piesa este vinovata pt turatia mare la cald si randamentul mai prost al motorului per ansamblu.
Atasez 2 poze: una de pe realoem (piesa nr.11) si alta gasita pe net pt ca eu nu le-am pozat pe ale mele, iar in poza de pe realoem nu se intelege cum arata piesa in realitate
PS: vai cat am putut sa scriu pt un r*hat de piesa smile.gif)

Pret: ...
Tel: 0723949736

This post has been edited by MAD520: Nov 17 2010, 05:15 PM
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
 


--------------------
// E12-520-'79 / E34-525-'90
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Adrian Pintea
post Nov 26 2010, 10:26 AM
Post #2


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 489
Joined: 30-June 07
From: Cluj-Napoca
Member No.: 1,005
Car: E30 320i sedan '86
Engine: M20 2.0 130CP



Attached Image

Ce face surubul de acolo? mie imi variaza turatia relantiului pe perioada rece si la inceput credeam ca nu e normal sa stea la 1700 si il reglam pe la 1000 dar nu-mi placea cum trage dupa ce se incalzea...
As vrea sa reglez tot cum ar trebui, plus ca mi dereglat si inbusul de pe debitmetru, acum trage superbine dar cateodata intrerupe la relanti si nu pe parte electrica ci cred ca da undeva mai mult aer si se inneaca, plus ca miroase a benzina dupa mine daca ii dau in gura...daca reglez avansul pe stroboscop imi tacane in acceleratie, deocamdata e reglat dupa ureche...
Teoretic ar trebui sa reglez avansul pe strobo si apoi sa ma joc din reglajele de aer sa il fac sa nu mai tacane si sa traga...


--------------------
Simfonia celor 6 cilindrii
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st June 2025 - 08:31 PM