![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 251 Joined: 18-November 08 From: Bucuresti Member No.: 2,335 Car: E21 Engine: M10 1.8 98CP ![]() |
Salutare, incerc sa-i dau de cap aerotermei de vreo 2 zile si nimic, bine ... nici nu prea stiu multe la e30, am inceput cu interiorul, m-am uitat la toate firele sa fie la locu lor, bine.... cele care exista, habar n-am daca lipseste vreunu ca nush ce ar trebui sa fie, oricum era o harababura asta consider eu dar cel dinainte a facut-o profesional, chiar daca arata asa, cred k a avut sistem audio profesional,pe l-a motor nu am umblat, nush la ce sa ma uit daca desfac acolo, va rog sa imi enumerati pas cu pas ce ar trebui sa urmaresc, poate voi stiti care sunt problemele la e30, precizez ca nu porneste nimic, cand merg intra caldura pe jos dar cu tot cu gaze de esapament, nu poti merge cu ea 20min k esti high, dar asta si pt ca am galeria sparta pe undeva. Va multumesc.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
cauta sa lasi masina in soare de dimineata si apuca-te de demontat pe la pranz , cit de cat pe cald. sau pune o aeroterma in ea vreo 2-3ore sa se inmoaie plasticele si apoi demontezi, cu usile inchise.
categotic primul lucru e sa demontezi motorasul si sa-l cureti , gresezi, verifici bucsi + carbuni, il probezi afara daca baga. curata scurgerile de la climatizare. cauta unsoare siliconica pt contacte si da pe toate fisele de pe cabluri / relee / contacte buton. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th July 2025 - 10:57 AM |