![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
In cazul in care nu mai vand masina si pentru faptul ca am fost azi la o diagnoza in service, ar trebui sa cumpar urmatoarele. Orice oferta va fi luata in seama.
L.E. E34 525i '94 Puntea fata: 1 - capete de bara stanga + dreapta 2 - bucse bara stabilizatoare 3 - brate stanga + dreapta 4 - amortizoare si flanse 5 - bielete antiruliu Puntea spate: 6 - brate stanga + dreapta 7 - amortizoare + flanse 8 - bielete antiruliu 9 - discuri si placute 10 - bucse bara stabilizatoare 11 - flansa cardan 12 - pompa de apa (ma gandesc ca daca o schimb va trebui sa schimb si curelele si accesoriile). Totusi nu sunt convins ca ar trebui sa schimb pompa de apa... Are cred ca 16000 de km de cand a fost schimbata. La fel si rolele si intinzatorul hidraulic. Daca cineva poate face o oferta o primesc cu mare placere. Poate si un discount daca le iau pe toate o data. This post has been edited by reactor_share: Nov 10 2010, 03:19 PM -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Normal că nu merită nici piesele noi de proastă calitate.
Decāt să iei ceva prost sau deja uzat, mai bine nu mai iei şi amāni pānă ai bani de ceva bun. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Normal că nu merită nici piesele noi de proastă calitate. Decāt să iei ceva prost sau deja uzat, mai bine nu mai iei şi amāni pānă ai bani de ceva bun. Bineinteles ca prima optiune ramane o piesa noua. Mai ales la directie si suspensie. Totusi am crezut ca un set de amortizoare OEM si arcuri H&R pe ambele punti, cu un rulaj de 4000 de km, nu se vor compara niciodata cu orice alt tip de amortizor nou pe care l-as fi putut lua in 900 de ron (la set ma refer) din toate punctele de vedere: calitate si pret. Daca ar fi fost adevarat (sa aiba 4000 de km rulati) si sa garanteze in continuare pentru calitatea lor, macar cu cuvantul lui, as fi optat pentru aceasta suspensie SH, in detrimentul unor amortizoare noi chiar si de la BILLSTEIN. Din cate stiu eu amortizoarele OEM... sunt de fapt BOGE-SACHS. Daca ma insel atunci mea culpa. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Din cate stiu eu amortizoarele OEM... sunt de fapt BOGE-SACHS. Daca ma insel atunci mea culpa. Amortizoarele spate sigur sunt cele cu care a iesit din fabrica. Sunt identice cu ale mele (BOGE), si pe ale mele am gasit data fabricatiei, deci sunt sigur ca sunt in fabrica. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th July 2025 - 02:10 AM |