![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 251 Joined: 18-November 08 From: Bucuresti Member No.: 2,335 Car: E21 Engine: M10 1.8 98CP ![]() |
Salutare, incerc sa-i dau de cap aerotermei de vreo 2 zile si nimic, bine ... nici nu prea stiu multe la e30, am inceput cu interiorul, m-am uitat la toate firele sa fie la locu lor, bine.... cele care exista, habar n-am daca lipseste vreunu ca nush ce ar trebui sa fie, oricum era o harababura asta consider eu dar cel dinainte a facut-o profesional, chiar daca arata asa, cred k a avut sistem audio profesional,pe l-a motor nu am umblat, nush la ce sa ma uit daca desfac acolo, va rog sa imi enumerati pas cu pas ce ar trebui sa urmaresc, poate voi stiti care sunt problemele la e30, precizez ca nu porneste nimic, cand merg intra caldura pe jos dar cu tot cu gaze de esapament, nu poti merge cu ea 20min k esti high, dar asta si pt ca am galeria sparta pe undeva. Va multumesc.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
ee,la rotita aia ma refeream si eu,nu e buton separat ca la dezaburire de exemplu..la rotita aia ma refeream
![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th July 2025 - 10:57 AM |