![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
Bartro: am mutat aici ce a fost scris la topic lui CRM despre subiect asta.
Scuze ca ma bag peste. Am si eu tot un e34 tds touring. Dar e automat al meu. Am luat si eu o maneta de cruise de pe un e32. Problema e ca maneta are 5 fire, iar pe masina mufa are doar 2 fire. A venit Bogdan la mine, ne-am uitat si la maneta lui, am facut firele la mine , ca la el. Faza e ca nu merge maneta la mine. nu se intampla nimic dupa 1000 de incercari la viteze si turatii diferite. Are cineva vreo idee ? ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
la mine nu au nici o legatura firele din bord si evenimente istorice al caror adevar nu este de interes in acest subiect.
![]() mai departe: 1. mufele de pe masina (unde se conecteaza maneta) sunt identice intre cele 2 tds'uri, indiferent de tipul cutiei de viteze 2. mufa pe care am montat-o a venit prin curier "aranjata" => cu 2 fire in soclu iar restul "coafate". A mers. Ceea ce a facut Costin: a potrivit firele in functie de culoare ca sa fie identice cu ceea ce am eu. Singura explicatie la care ma gandesc este ceea ce s-a spus mai sus: la automate sa fie altfel al doilea fir -> pt. buna functionare a cutiei de viteze automate (aici fiind si singura diferenta intre masini). Desigur ca e bine sa se verifice in "set-up"-ul actual maneta pe o masina pentru a se constata daca functioneaza. ....parerea me... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 3rd August 2025 - 12:11 PM |