![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 13 Joined: 8-April 09 From: CampinaPH Member No.: 2,662 Car: E36 Engine: 1,6 99CP ![]() |
sall.am o mare prb si un mare semn de intrebare.am un e36 in 4 usi pe care am avut amortizoare sport,amortizoare are s-au cam dus,si pe care le-am inlocuit de cateva zile cu altele(normale) nu noi.problema apare undeva in jurul vitezei de 90-100 km/h in sus cand incepe sa imi vibreze volanul ca draq si sa troncane ca si cum mi-ar iesi roata.in momentul in cate pisc putin frana nu mai face dar dak am apasat acceleratia iar incepe,asta doar de la viteza de 90-100km/h in sus.chestia e k nu trage nici stanga nici dreapta cand vibreaza volanul,dar cand pisc frana trage dreaptaf putin.dak are ineva vr-o idee sau vre-o opinie si ar putea sa ma ajute........pls.ms mult.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
verifica geometria, poate fi si aici o problema la schimbarea elementelor de suspensie, masina sta altfel acum pe roti daca s-a modificat garda la sol, unghiul de cadere al rotii pe asfalt poate fi modificat fata de cum il aveai cu suspensiile sport. la franare, greutatea masinii se muta in fata din inertie, moment in care suspensia se comprima si unghiul se modifica. e doar o idee.
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th July 2025 - 12:08 PM |