![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
de ce am ulei in furtunul de dupa debitmetru? si nu putin
ulei nu scoate,dar din cauza uleiului care ajunge in capul pistonului imi scoate si fum! este terminat motorul? ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 160 Joined: 23-January 10 From: bucuresti Member No.: 3,183 Car: e21 Engine: m10 315 75cp ![]() |
trebuie verificata valva vacuum , sau epuratorul cum spunem noi , de obicei se ancraseaza de ulei ars ,[ ulei in admisie ] , iar pentru mirosul de benzina : exista un recuperator de vapori de benzina din rezervor , deschis electric de calculatorul de motor atunci cand are nevoie de putere , amestecul se face nu numai cu aer ci si cu vaporii de benzina . de aici mirosul de benzina
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th July 2025 - 02:59 PM |