IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> ulei in furtunul de la admisie
ludo_ludovic2003
post Sep 8 2008, 03:41 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 51
Joined: 6-June 07
Member No.: 959
Car: E30
Engine: M20 2.5 171CP



de ce am ulei in furtunul de dupa debitmetru? si nu putin
ulei nu scoate,dar din cauza uleiului care ajunge in capul pistonului imi scoate si fum! este terminat motorul? unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
BBo
post Nov 10 2010, 12:18 AM
Post #2


91% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 986
Joined: 7-March 07
Member No.: 732
Car: E30|E46
Engine: M20|M54



N-are legatura cu E36 sau cu uleiul, insa are legatura cu admisia - asa ca va rog sa imi permiteti sa reinvii topicul asta cu o intrebare.

Am dat jos unitatea DISA, valva de control a ralanti-ului si corpul de acceleratie pentru a le curata si am avut o surpriza oarecum neplacuta: in galeria de admisie exista o anumita "umezeala" si un miros pregnant de benzina.

Am verificat toate furtunele, nu am nicio scurgere, masina merge foarte bine insa nu e prima oara cand dau jos DISA, iar pana acum nu am observat fenomenul asta: practic existau depuneri (destul de serioase) de lichid, basca mirosul foarte pregnant de benzina.

De unde ar putea intra benzina in admisie sau care ar putea fi cauza ? Ma gandesc in primul rand la injectoare, insa presupun ca ar trebui ca masina sa manifeste si alte simptome in acest caz. Furtunele au fost para-verificate, nu exista nicio scurgere vizibila si nici miros de benzina in compartimentul motor.

PS: Vorbim de un motor M54 stock. Dupa cum se vede, DISA e destul de curata - dar foarte "umeda".

This post has been edited by BBo: Nov 10 2010, 12:19 AM
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 8th July 2025 - 05:05 AM