![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
de ce am ulei in furtunul de dupa debitmetru? si nu putin
ulei nu scoate,dar din cauza uleiului care ajunge in capul pistonului imi scoate si fum! este terminat motorul? ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
N-are legatura cu E36 sau cu uleiul, insa are legatura cu admisia - asa ca va rog sa imi permiteti sa reinvii topicul asta cu o intrebare.
Am dat jos unitatea DISA, valva de control a ralanti-ului si corpul de acceleratie pentru a le curata si am avut o surpriza oarecum neplacuta: in galeria de admisie exista o anumita "umezeala" si un miros pregnant de benzina. Am verificat toate furtunele, nu am nicio scurgere, masina merge foarte bine insa nu e prima oara cand dau jos DISA, iar pana acum nu am observat fenomenul asta: practic existau depuneri (destul de serioase) de lichid, basca mirosul foarte pregnant de benzina. De unde ar putea intra benzina in admisie sau care ar putea fi cauza ? Ma gandesc in primul rand la injectoare, insa presupun ca ar trebui ca masina sa manifeste si alte simptome in acest caz. Furtunele au fost para-verificate, nu exista nicio scurgere vizibila si nici miros de benzina in compartimentul motor. PS: Vorbim de un motor M54 stock. Dupa cum se vede, DISA e destul de curata - dar foarte "umeda". This post has been edited by BBo: Nov 10 2010, 12:19 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th July 2025 - 05:05 AM |