![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 218 Joined: 7-May 09 From: bucuresti Member No.: 2,727 Car: e36,e21 Engine: m43 1600 105 cp ![]() |
dupa indelungi cautari am reusit sa gasesc un e21 in stare buna din 78.asa ca sambata trecuta am plecat cu microbuzul la brasov si m-am intors cu e21
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
"sambata as vrea sa ii dau aripile ,masca si farurile jos sa o curat cu peria de sarma montata in bormasina si sa ii dau cu grund si antifon"
= n'are rost la temperaturile astea, mai ok e o spalare la jet, cu temp si pres max, o lasi undeva la soare daca se poate. dupa, capre, rotile jos, si-i dai cu ulei romanesc de cutie din cel mai gros peste tot. pistol cu vibrator ar fi ok daca n-ai compresor. asta o sa penetreze tot. exfoliaza si cva antifon romanesc care-i prost oricum. de curatat si aplicat insonorizant la vara, 20-25 d grade afara. antifonul romanesc negru e o prostie, face coaja si intra apa sub el. treaba faci la cald, insonorizant, si apoi vopsea alba 2K fara economie, sa ramana suprafata lucioasa sa se faca picatura, nu poroasa ca la antifon. This post has been edited by brown.shark: Nov 4 2010, 08:56 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st July 2025 - 04:07 AM |