![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 218 Joined: 7-May 09 From: bucuresti Member No.: 2,727 Car: e36,e21 Engine: m43 1600 105 cp ![]() |
dupa indelungi cautari am reusit sa gasesc un e21 in stare buna din 78.asa ca sambata trecuta am plecat cu microbuzul la brasov si m-am intors cu e21
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
colegu' spunea ca nu era rau sa vezi cat plumb (cate grame) este necesar pt. ca jantele sa fie echilibrate => cat de bine a reusit operatiunea de "construire" a jantelor. Eu asa inteleg.
Intrebarea anterioara, asa cum spune haifisch, face referire la metoda de montare a cauciucului pe janta: prin explozie sau cu ajutorul unei chingi (nu stiu ce presupune a doua varianta ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st July 2025 - 03:51 AM |