![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Am gasit de vanzare un 3.0si. Se afle in TM. Eu am optat pentru un E12, asa ca dau aici datele, poate cineva de aici o considera interesant (chiar sper). Am doar un Email (la care raspunde vanzator) si niste poze:
binder@upcnet.ro This post has been edited by TiL: Nov 1 2010, 05:21 PM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Tocmai m-am intors de la Timisoara... cu trenul si cu banii in buzunar
![]() Masina merita luata de cineva dispus sa munceasca la ea si sa investeasca. Speram sa am o surpriza foarte placuta cand o vad... dar a fost cum ma asteptam, poate nitel mai rau. Cand am intrat pe poarta si-am vazut-o a fost love at first sight, din nou ![]() Interiorul muci, toate mochetele trebuiesc aruncate. Scaunele si bancheta in stare incomparabil mai buna. Bordul varza, rupt, crapat (vazusem si in poza lucrul asta, cu zoom) Plafonul nitel cazut/murdar, probabil de la apa intrata pe la trapa. DA, are trapa! Si carlig de remorca! Cam tot ce-i cauciuc pe masina trebuie schimbat: - chedere usi, chedere caroserie, chedere pe care culiseaza geamurile, chedere parbriz si luneta. - furtune apa, instalatia nu e sub presiune acum, lipseste busonul. Daca o pun sub presiune cred ca cedeaza pe rand furtunele, se vedeau imbatranite. - pierde ulei probabil pe la simering spre cutie. Ma doare ca omul chiar crede ca masina e extraordinara, la telefon mi-a spus, dupa o mica pauza: chederele sunt... noi. Samd. Chederele mucificate au facut sa intre apa in masina, omul nici nu stia probabil. In bortbagaj, balta si miros de mucegai. Apoi am studiat cu atentie caroseria.. totusi nu-i rea, fata de ce am vazut la alte E3-uri pe net. Si are forma aia imbietoare ![]() Burta, interiorul aripilor etc - antifonate cu 2cm de noroi intarit ![]() A urmat a doua lovitura: crema alba in ulei (cica ulei schimbat joi). Abur ca la balamuc pe esapament. Sus, tachetul care se vede prin capacul de ulei merge pe uscat. Tachetii bat in draci din cauza asta. Poate se repara usor, dar spune multe despre halul in care a fost ingrijita masina, alaturi de interiorul muci, chederele de parbriz luneta, despre care omul insista totusi ca sunt bune, cand eu vedeam clar rupturile. Vasc sudat. Toate astea adunate la ce mai observasem eu prin poze m-au descurajat. Nu am timp si bani sa ma inham la asa ceva. I-am facut o propunere de pret nesimtit de mic, dar ok pentru mine (si ok avand in vedere ca e un cazan functional si atat, pana la a fi din nou 3.0 SI are multe lipsuri scumpe), a zis nu, asa ca am luat trenul. Ar merita sa o iau doar daca as renunta la E28. Dar nu vreau sa renunt nici la ala. Masina are si parti bune. Pe ansamblu merita, numai ca trebuie reconditionata ca sa merite impozitul platit. Nici o sansa la retromobil, trebuiesc bagati mii de eur ca sa fie ok pentru ei. PS: foarte frumos oras, Timisoara. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th August 2025 - 02:20 PM |