IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Probleme schimbat antigel, M50B20
nahor
post Oct 25 2010, 10:12 AM
Post #1


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 181
Joined: 25-August 06
From: tg-mures
Member No.: 434
Car: e36
Engine: m50 2.0 150cp



sambata m-am pus frumos sa schimb antigelul,am mers la un prieten f bun meserias,am luat antigel Hepu albastru cica fabricat in Germania,am golit instal;atia inclusiv si din bloc(desfacut surubul de sub galerie),am umpluto la loc cu aerisire ca la carte si surpriza,nu baga caldura la relanti,o turez la 2000-2500 si dupa un timp scurt intra caldura la greu,o las la relanti iar se raceste,o aerisesc iar mai completez,incerc din nou tot aceeasi treaba,am asteptat pana a 2a zi sa mai scada nivelul in radiator,am completat aerisit si tot aceeasi treaba,care ar fi problema-rezolvarea?


--------------------
BBT RACING
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
georgem
post Oct 25 2010, 11:44 AM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Vasul de expansiune ar trebui sa fie lipit de radiator, si surubul de aerisire e in radiator, aproape de vasul de expansiune.
Eu imi amintesc ca incap cam 11.5 litri de antigel la M50B25, presupun ca si la M50B20 ar trebui sa intre tot atat.
Daca nu pui suficient lichid iti ajunge la rosu temperatura, daca nu trece de jumatate mergi cu ea cativa km (daca nu ai mers, nu imi e clar din ce scrii), abia dupa aceea cred ca poti spune ca ai aerisit bine instalatia. Ai grija sa nu treaca temperatura de jumatate pana aerisesti bine motorul si completezi cu lichid pana se umple instalatia.



--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nahor
post Oct 25 2010, 03:17 PM
Post #3


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 181
Joined: 25-August 06
From: tg-mures
Member No.: 434
Car: e36
Engine: m50 2.0 150cp



QUOTE (georgem @ Oct 25 2010, 12:44 PM) *
Vasul de expansiune ar trebui sa fie lipit de radiator, si surubul de aerisire e in radiator, aproape de vasul de expansiune.
Eu imi amintesc ca incap cam 11.5 litri de antigel la M50B25, presupun ca si la M50B20 ar trebui sa intre tot atat.
Daca nu pui suficient lichid iti ajunge la rosu temperatura, daca nu trece de jumatate mergi cu ea cativa km (daca nu ai mers, nu imi e clar din ce scrii), abia dupa aceea cred ca poti spune ca ai aerisit bine instalatia. Ai grija sa nu treaca temperatura de jumatate pana aerisesti bine motorul si completezi cu lichid pana se umple instalatia.


exact asa am facut,in timpul aerisirilor tot timpul robinetul era pe cald,am tinut surubul de aerisire deschis pana nu iasa aer si motorul tinut in ture,acul de temp sta exact pe mijloc,deja circul de 3 zile cu masina si tot aceeasi treaba(relanti rece-in ture cald), e f ciudata treba inainte sa schimb lichidul nu a facut deloc fite,ar trebui sa incerc aerisirea si completarea cu masina in panta


--------------------
BBT RACING
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th June 2025 - 09:31 PM