![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 181 Joined: 25-August 06 From: tg-mures Member No.: 434 Car: e36 Engine: m50 2.0 150cp ![]() |
sambata m-am pus frumos sa schimb antigelul,am mers la un prieten f bun meserias,am luat antigel Hepu albastru cica fabricat in Germania,am golit instal;atia inclusiv si din bloc(desfacut surubul de sub galerie),am umpluto la loc cu aerisire ca la carte si surpriza,nu baga caldura la relanti,o turez la 2000-2500 si dupa un timp scurt intra caldura la greu,o las la relanti iar se raceste,o aerisesc iar mai completez,incerc din nou tot aceeasi treaba,am asteptat pana a 2a zi sa mai scada nivelul in radiator,am completat aerisit si tot aceeasi treaba,care ar fi problema-rezolvarea?
-------------------- BBT RACING
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Vasul de expansiune ar trebui sa fie lipit de radiator, si surubul de aerisire e in radiator, aproape de vasul de expansiune.
Eu imi amintesc ca incap cam 11.5 litri de antigel la M50B25, presupun ca si la M50B20 ar trebui sa intre tot atat. Daca nu pui suficient lichid iti ajunge la rosu temperatura, daca nu trece de jumatate mergi cu ea cativa km (daca nu ai mers, nu imi e clar din ce scrii), abia dupa aceea cred ca poti spune ca ai aerisit bine instalatia. Ai grija sa nu treaca temperatura de jumatate pana aerisesti bine motorul si completezi cu lichid pana se umple instalatia. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 181 Joined: 25-August 06 From: tg-mures Member No.: 434 Car: e36 Engine: m50 2.0 150cp ![]() |
Vasul de expansiune ar trebui sa fie lipit de radiator, si surubul de aerisire e in radiator, aproape de vasul de expansiune. Eu imi amintesc ca incap cam 11.5 litri de antigel la M50B25, presupun ca si la M50B20 ar trebui sa intre tot atat. Daca nu pui suficient lichid iti ajunge la rosu temperatura, daca nu trece de jumatate mergi cu ea cativa km (daca nu ai mers, nu imi e clar din ce scrii), abia dupa aceea cred ca poti spune ca ai aerisit bine instalatia. Ai grija sa nu treaca temperatura de jumatate pana aerisesti bine motorul si completezi cu lichid pana se umple instalatia. exact asa am facut,in timpul aerisirilor tot timpul robinetul era pe cald,am tinut surubul de aerisire deschis pana nu iasa aer si motorul tinut in ture,acul de temp sta exact pe mijloc,deja circul de 3 zile cu masina si tot aceeasi treaba(relanti rece-in ture cald), e f ciudata treba inainte sa schimb lichidul nu a facut deloc fite,ar trebui sa incerc aerisirea si completarea cu masina in panta -------------------- BBT RACING
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 09:31 PM |