Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleme schimbat antigel
BMWZone > BMW GENERAL > Intrebari si sfaturi despre BMW
nahor
sambata m-am pus frumos sa schimb antigelul,am mers la un prieten f bun meserias,am luat antigel Hepu albastru cica fabricat in Germania,am golit instal;atia inclusiv si din bloc(desfacut surubul de sub galerie),am umpluto la loc cu aerisire ca la carte si surpriza,nu baga caldura la relanti,o turez la 2000-2500 si dupa un timp scurt intra caldura la greu,o las la relanti iar se raceste,o aerisesc iar mai completez,incerc din nou tot aceeasi treaba,am asteptat pana a 2a zi sa mai scada nivelul in radiator,am completat aerisit si tot aceeasi treaba,care ar fi problema-rezolvarea?
brown.shark
ai masurat volumul de lichid scos initial ?
ai masurat volumul de lichid nou introdus ?
de aici intelegi daca ai complectat suficient sau mai ai de adaugat.
pus ca, trb sa lasi motorul sa mearga, il si accelerezi pe loc daca e cazul, pina se va deschide termostatul la maxim.
ce lichid de racire a avut masina inainte si cit de murdar era ?
ai folosit vreodata pasta / praf pt obturat gauri fine in radiator ?
nahor
QUOTE (brown.shark @ Oct 25 2010, 11:21 AM) *
ai masurat volumul de lichid scos initial ?
ai masurat volumul de lichid nou introdus ?
de aici intelegi daca ai complectat suficient sau mai ai de adaugat.
pus ca, trb sa lasi motorul sa mearga, il si accelerezi pe loc daca e cazul, pina se va deschide termostatul la maxim.
ce lichid de racire a avut masina inainte si cit de murdar era ?
ai folosit vreodata pasta / praf pt obturat gauri fine in radiator ?


nu am masurat lichidul scos din pacate,si lichidul introdus era in jur de 7.5l cam cat ar trebui,motorul era pornit tot timpul cand am aerisit si termostatul a deschis normal ca sau incalzit ambele furtune plus ca si a 2a zi am completat inca 1l si aerisit si tot asa,acul de la apa indica normal nu se incalzeste motorul,lichidul scos nu era murdar deloc,acum vreo 2-3 luni i-am pus un lichid stopleak pt imi scotea un pic de apa din radiator dar era pb cu viscocupla si nu racea normal
bartro
Nu este aerisit bine instalatia. Mai insiste, cu motor pornit, mai strangi din furtune, ... si daca ai vas de expansiune separat de radiator verifica daca furtun subtire (de aerisire) nu este infundat.
Nu am M50 dar cred ca sunt niste probleme tipice.
brown.shark
nahor - cu "lichid stopleak " exista riscul sa gasesti infundat radiatorul de climatizare. eu l-as da jos si curata / verifica.

nahor - cu "lichid stopleak " exista riscul sa gasesti infundat radiatorul de climatizare. eu l-as da jos si curata / verifica.

Click to view attachment

shit happens...
bartro
Nu cred ca e infundat, daca a mers inainte de schimbul de antigel.
TiL
Pune masina cu botul in sus, lasa motorul sa mearga, mai strange de furtune (capacul de la expansiune desfacut in tot timpul asta)
Ar trebui sa se aeriseasca asa.

Ai aerisitor? Unde?
CRM112
in timpul asta lasa ventilatia in masina deschisa (pe cald)


georgem
Vasul de expansiune ar trebui sa fie lipit de radiator, si surubul de aerisire e in radiator, aproape de vasul de expansiune.
Eu imi amintesc ca incap cam 11.5 litri de antigel la M50B25, presupun ca si la M50B20 ar trebui sa intre tot atat.
Daca nu pui suficient lichid iti ajunge la rosu temperatura, daca nu trece de jumatate mergi cu ea cativa km (daca nu ai mers, nu imi e clar din ce scrii), abia dupa aceea cred ca poti spune ca ai aerisit bine instalatia. Ai grija sa nu treaca temperatura de jumatate pana aerisesti bine motorul si completezi cu lichid pana se umple instalatia.

nahor
QUOTE (georgem @ Oct 25 2010, 12:44 PM) *
Vasul de expansiune ar trebui sa fie lipit de radiator, si surubul de aerisire e in radiator, aproape de vasul de expansiune.
Eu imi amintesc ca incap cam 11.5 litri de antigel la M50B25, presupun ca si la M50B20 ar trebui sa intre tot atat.
Daca nu pui suficient lichid iti ajunge la rosu temperatura, daca nu trece de jumatate mergi cu ea cativa km (daca nu ai mers, nu imi e clar din ce scrii), abia dupa aceea cred ca poti spune ca ai aerisit bine instalatia. Ai grija sa nu treaca temperatura de jumatate pana aerisesti bine motorul si completezi cu lichid pana se umple instalatia.


exact asa am facut,in timpul aerisirilor tot timpul robinetul era pe cald,am tinut surubul de aerisire deschis pana nu iasa aer si motorul tinut in ture,acul de temp sta exact pe mijloc,deja circul de 3 zile cu masina si tot aceeasi treaba(relanti rece-in ture cald), e f ciudata treba inainte sa schimb lichidul nu a facut deloc fite,ar trebui sa incerc aerisirea si completarea cu masina in panta
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.