![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 181 Joined: 25-August 06 From: tg-mures Member No.: 434 Car: e36 Engine: m50 2.0 150cp ![]() |
sambata m-am pus frumos sa schimb antigelul,am mers la un prieten f bun meserias,am luat antigel Hepu albastru cica fabricat in Germania,am golit instal;atia inclusiv si din bloc(desfacut surubul de sub galerie),am umpluto la loc cu aerisire ca la carte si surpriza,nu baga caldura la relanti,o turez la 2000-2500 si dupa un timp scurt intra caldura la greu,o las la relanti iar se raceste,o aerisesc iar mai completez,incerc din nou tot aceeasi treaba,am asteptat pana a 2a zi sa mai scada nivelul in radiator,am completat aerisit si tot aceeasi treaba,care ar fi problema-rezolvarea?
-------------------- BBT RACING
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
ai masurat volumul de lichid scos initial ?
ai masurat volumul de lichid nou introdus ? de aici intelegi daca ai complectat suficient sau mai ai de adaugat. pus ca, trb sa lasi motorul sa mearga, il si accelerezi pe loc daca e cazul, pina se va deschide termostatul la maxim. ce lichid de racire a avut masina inainte si cit de murdar era ? ai folosit vreodata pasta / praf pt obturat gauri fine in radiator ? |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 181 Joined: 25-August 06 From: tg-mures Member No.: 434 Car: e36 Engine: m50 2.0 150cp ![]() |
ai masurat volumul de lichid scos initial ? ai masurat volumul de lichid nou introdus ? de aici intelegi daca ai complectat suficient sau mai ai de adaugat. pus ca, trb sa lasi motorul sa mearga, il si accelerezi pe loc daca e cazul, pina se va deschide termostatul la maxim. ce lichid de racire a avut masina inainte si cit de murdar era ? ai folosit vreodata pasta / praf pt obturat gauri fine in radiator ? nu am masurat lichidul scos din pacate,si lichidul introdus era in jur de 7.5l cam cat ar trebui,motorul era pornit tot timpul cand am aerisit si termostatul a deschis normal ca sau incalzit ambele furtune plus ca si a 2a zi am completat inca 1l si aerisit si tot asa,acul de la apa indica normal nu se incalzeste motorul,lichidul scos nu era murdar deloc,acum vreo 2-3 luni i-am pus un lichid stopleak pt imi scotea un pic de apa din radiator dar era pb cu viscocupla si nu racea normal -------------------- BBT RACING
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu este aerisit bine instalatia. Mai insiste, cu motor pornit, mai strangi din furtune, ... si daca ai vas de expansiune separat de radiator verifica daca furtun subtire (de aerisire) nu este infundat.
Nu am M50 dar cred ca sunt niste probleme tipice. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th August 2025 - 11:15 AM |