![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 114 Joined: 9-March 09 From: Bihor Member No.: 2,591 Car: BMW E36 Engine: 316 1.6 105CP ![]() |
va intreb de ce imi tot aburesc farurile inainte de a le desface nu imi abureau dar dupa ce le-am desfacut k mi-am pus neoane engel eyse imi tot aburesc?????
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
La E46 si semnalizarea are tuburile acelea de ventilatie. Cred ca si E36 le are.
Daca te uiti atent ai sa vezi in partea de sus a farului, intre soclurile de lumini o prelungire mica in capatul careia e un tub de cauciuc cu cot. Ei, cotul ala e orientat in jos, tocmai ca sa nu intre apa accidental in el. E micut, e usor sa nu-l vezi. ![]() In poza asta il vezi usor daca te uiti sub semnul din dreapta cu pericol de electrocutare. Arata ca un dop in poza, dar cum ziceam are un cot. Normal sunt doua, mai este o gura de aerisire dar in poza asta gura cealalta n-are cauciucul respectiv. O vezi usor, e in partea stanga. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2024 - 04:25 PM |