![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Mi se par DEGEABA discutiile astea! Voi comparati o masina veche de ~20 ani cu una noua??? Poate sa fie loganul poleit cu aur si tot nu-mi iau! Prefer un e21 decat orice dacie! :nod: Voi ce vreti un ROLEX de 20 ani sau un Q&Q nou??? :dis:
-------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Daca un E21 ar costa cat un Logan, eu as alege Logan daca ar conta mai mult pt. mine costurile de intretinere, confortul si siguranta pasiva.
Nu oricine se descurca cu o masina cu propulsie la fel ca intr-o masina cu tractiune, ABS si airbag (plus servo-uri). Daca va referiti la nesiguranta dpdv al controlarii ei, pe orice masina te-ai urca iti trebuie o perioada de acomodare si de invatare a respectivei masini. Daca te dai jos dintr-o dacie 1300, intr-un logan de vei simti mult mai rpd sigur pe manevrele pe care le faci (asta nu inseamna ca stii cum se va comporta masina la 120km/h cand tragi brusc de volan, si aici vei avea nevoie de ceva siguranta pasiva). Pe o masina cu propulsie, tot timpul vei avea surprize atunci cand iei o curba pe carosabil umed si intamplator calci acceleratia. Daca nu ai cauciuri adecvate, e bine sa ai CASCO si sa nu ai viteza. Si sa ai noroc. Daca voi comparati gradul de deformare al caroseriilor, eu cred ca astia de investesc multi bani si fac multe teste nu sunt nebuni ca sa obtina un rezultat dezastruos dpdv vizual (si financiar cand va trebui sa repari) in urma unei coliziuni la 60km/h frontal. Se cauta deformarea perfecta (motorul sa alunece pe sub habitaclu), botul, lonjeroanele, capota sa "consume" energia degajata in urma impactului, astfel incat corpurile pasagerilor sa sufere cat mai putin, etc. Da, de multe ori o masina noua este trecuta pe dauna total, si posesorul unei masini cu tabla mai groasa, si mai putin deformabila este bucuros. Daca ar muri din cauza unor leziuni interne, n-ar mai fi asa bucuros (intr-un corp de om normal, care nu are o structura atletica, daca este oprit brusc de la ametitoarea viteza de 60km/h se produc atat de multe leziuni interne, incat numai o minune, SMURD-ul si ingerii il mai pot salva de la o moarte sigura.) Multe masini se pot rupe efectiv in 2-3 bucati la un impact lateral cu un stalp (peste 80-100km/h), si s-au vazut destule cazuri. E30-ul totusi e conceput mult mai cu cap decat multe masini noi (suspensie independenta pe puntea spate, de ex ![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 12:00 AM |