![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
o intrebare care nu prea am vazut-o pe aici sub forma unui topic
![]() as fi facut un poll dar sunt prea multe motoare si plus de asta e mai frumos si sa spunem de ce ne plac si poate si ceva adaugari personale o sa incep eu.... din cele clasice M30-ul e de departe preferatul meu....pentru durabilitate, sunet si putere...un motor spartan....dar care ofera niste senzatii aparte chiar si la viteze de oras ![]() sunt rele....consuma cu galeata....dar merita zic eu imi mai place si M50-ul... mi se pare chiar perfect sa ai 2.5 si 200 de cai....sunetul e inconfundabil....e mult mai techno ![]() ![]() din generatia noua....3.5i-ul biturbo si 3.5d-ul... motoarele cu 4 cilindrii cam toti cei care ma cunosc stiu ca nu prea le inghit..... ![]() later edit.....era sa uit de M106....tot un M30 autentic....o bestie de motor....nerecomandat amatorilor si celor slabi de inima ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Ea lasa o balta de 3-4 cm dupa o noapte de stat. E usor de schimbat garnitura asta? Adica merge si in fata blocului sau trebuie s-o ridic s-o schimb de sub masina?
-------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th August 2025 - 07:05 PM |