Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tipul de motor BMW preferat
BMWZone > BMW GENERAL > BMW Bar
haifisch
o intrebare care nu prea am vazut-o pe aici sub forma unui topic smile.gif

as fi facut un poll dar sunt prea multe motoare si plus de asta e mai frumos si sa spunem de ce ne plac si poate si ceva adaugari personale

o sa incep eu.... din cele clasice M30-ul e de departe preferatul meu....pentru durabilitate, sunet si putere...un motor spartan....dar care ofera niste senzatii aparte chiar si la viteze de oras smile.gif

sunt rele....consuma cu galeata....dar merita zic eu

imi mai place si M50-ul... mi se pare chiar perfect sa ai 2.5 si 200 de cai....sunetul e inconfundabil....e mult mai techno laugh.gif fata de un M30, si urca in ture ca nebunul smile.gif

din generatia noua....3.5i-ul biturbo si 3.5d-ul...

motoarele cu 4 cilindrii cam toti cei care ma cunosc stiu ca nu prea le inghit..... tongue.gif

later edit.....era sa uit de M106....tot un M30 autentic....o bestie de motor....nerecomandat amatorilor si celor slabi de inima smile.gif
TiL
M30 pana la moarte! Si el tot o sa traiasca mai mult decat mine biggrin.gif

M50 e un urmas demn de M30.

Mai departe nu stiu si nu ma intereseaza. Biturbo ala cu cai putini, dar rafinat, mi se pare foarte interesant (nu e 3.0 biturbo de fapt?). Probabil are comportament placut, ca motoarele aspirate, nu imprevizibil ca turbatele.
Dobricaliviu
M10? uitat? formula 1 , CAMPION
05aBi
Daca ar fi sa fac un e21:
- de fuga mi-as pune un m106.
- de consum si care sa fuga cat de cat mi-as pune un m20.
- in care sa simt intr-adevar ca merg cu o masina veche, si mai ales sa aud zumzaitul superb al unui motor, mi-as pune un m10.

Iar ca sa trag o linie, un m10 turbo mi-ar placea sa am.
Mihai_AMD
votez cu M50...2.5i Vanos 193cp mi se pare foarte ok
iar din astea noi,2.0d cu 188cp de pe e90...mi se pare fenomen caii astia la un 2.0 motorina
io'sŪ
N54 twinturbo insa mai mult mi-ar place sa-mi fac damblaua cu un M106 dus la extrem spiteful.gif
haifisch
smile.gif nu stiu de ce aveam senzatia ca o sa pomenesti ceva de M106 in postul tau
io'sŪ
CITAT(haifisch @ Oct 15 2010, 10:10 PM) *
sa pomenesti ceva de M106

este un motor adevarat
brown.shark
ala-i BMW...
Mihai_AMD
intreb si io,ca omul...m106 nu e un m30 3.5 cu turbo din fabrica?biggrin.gif
sau difera blocul ca marime/forma?
am studiat eu Baba cat a stat la mine in curte,insa asa cu motorul pe masina nu prea am vazut diferente la capac/chiulasa/bloc..poate desfacut altfel arata..
bartro
M106 are niste goodies in plus fata de M30, cum ar fi tasneste ulei pe pistoane pentru racire. Nu stiu daca mai sunt alte diferente.


Eu trec ca favoritul M10 cum a fost pe 2002ti:
2 litri, 2 perechi de solex 40phh orizontale, compresie 9,3:1, 120cp si un sunet pe masura.
05aBi
Bart, cunosc pe cineva care are 2 perechi de solex 40 phh de vanzare, daca te intereseaza, da-mi un mesaj.
bartro
QUOTE (05aBi @ Oct 15 2010, 11:56 PM) *
Bart, cunosc pe cineva care are 2 perechi de solex 40 phh de vanzare, daca te intereseaza, da-mi un mesaj.

Numai daca sunt foarte bune. Am si un set, dar mai uzat. Le am avut o perioada scurta pe 2002 rolleyes.gif
lucian
m20/m30 pt. simplitate si sound deosebit.
m50 parca nu suna la fel de frumos nici din masina si nici de afara.
iorgos
Cu certitudine prefer un M30B28 pentru elasticitate si fiabilitate.

Deci un M30. smile.gif
io'sŪ
CITAT(db85amd @ Oct 15 2010, 11:10 PM) *
intreb si io,ca omul...m106 nu e un m30 3.5 cu turbo din fabrica?biggrin.gif

in principiu e acelasi motor, diferentele nu le vezi la o simpla aruncare a privirii, daca le ai desfacute pe amandoua le vezi cu siguranta.
xox
Am avut 3 M10 de 1.8 si raman fan smile.gif Chiar daca-s in 4, mi se par foarte solide. Fie pe carburatie (am avut eu noroc probabil) fie pe injectie (motronic). Cu M30 si M50 n-am avut decat experiente scurte, dar placute. De variantele exotice nu stiu decat ce-am citit, asa ca incerc sa fiu realist. Daca ar fi sa-mi cumpar inca un urs, cred ca as fi singurul nebun care sa caute unul cu M10 laugh.gif

Ca o completare, si M43-ul imi place. Poate si din cauza ca-s motoare usor de intretinut, nu-s foarte complicate iar eu m-am mosnegit asa. Am ajuns un soi de bogdyy, nu prea mai am timp/chef de stat sub masina... Oricum nici mic nu pot spune unui motor de 1.9, iar pe caroseriile usurele de 3ari sunt foarte ok. Nu consuma mult, taxe mici si daca vreau pot sa merg si cu 120km/h. Mai mult oricum n-am unde.

In fine. Tot un BMW este pana la urma. Ca sa fiu si mai offtopic, mai am un ford focus in familie, dar nu-mi place asa mult. E si zgomotos, mi se pare si mai rigid cumva, nu stiu. E o masina ok dar pur si simplu nu o simt ca masina MEA, e ca si cum e o masina de firma sau e masina bunicii cu care o duc la piata. Mazda era la fel, dar macar era de teren. Mai rupea monotonia si nici n-aveam grija in trafic, avea bullbar.

Si daca tot e sambata si astept sa se faca friptura: a dat un dobitoc cu un peugeot peste mine. A facut dreapta in intersectie de pe banda 2 sad.gif Abia vopsisem tot botul la masina, acum iar e zgariat. Si mai nou mi-am dat seama ca pierd ulei pe undeva sad.gif Al 4-lea bmw si nu reusesc sa tin parcarea asta curata. Saptamana viitoare o duc iar la elevator, ce mi-e frica e sa nu pierd benzina. Dupa fiecare oprire am impresia ca e mai jos nivelul la rezervor. Nu-mi explic cum, decat daca-mi face fente sonda. Desi e clar ca merg mai putin acum cu aceeasi benzina decat vara asta sa zicem.

Dar cum ziceam. E tot un BMW, si ma simt bine in el. Cu toate problemele de la E46, gen senzor ocupare pasager mort, lumini numar moarte (depinde cat de tare trantesc portbagajul) inca e dupa 10 ani o masina buna. Inca dau pe benzina mai multi bani sa ma plimb decat dau ca sa merg din A in B sa-mi fac treaba. Deci isi face si ea treaba biggrin.gif
io'sŪ
CITAT(xox @ Oct 16 2010, 01:20 PM) *
Al 4-lea bmw si nu reusesc sa tin parcarea asta curata.

te-ai gandit daca nu cumva e de la parcare? incearca s-o schimbi tongue.gif


laugh.gif
florin83
QUOTE (lucian @ Oct 16 2010, 08:38 AM) *
m50 parca nu suna la fel de frumos nici din masina si nici de afara.


Mie imi place mai mult cum suna M50 decat M20. Nu zic asta ca am M50, dar le-am avut pe amandoua.

Imi place cum suna M54 de 3L (mai gros decat M54 de 2.5) si V8-ul de 4.8L de pe X5-ul actual (nu stiu codul motorului). Ti se ridica parul de pe maini cand il auzi la 6000rpm wub.gif
xox
QUOTE (io'sŪ @ Oct 16 2010, 01:36 PM) *
te-ai gandit daca nu cumva e de la parcare? incearca s-o schimbi tongue.gif


E privata tongue.gif n-am cu ce s-o schimb. Si oricum e mai ieftin de schimbat o garnitura decat un loc de parcare laugh.gif Acuma numai sa aflu care e.
alex230ro
M54 suna bine,M20 e iar ok si 3.0 biturbo si ala pe benzina si cel diesel
io'sŪ
CITAT(xox @ Oct 16 2010, 01:43 PM) *
E privata tongue.gif n-am cu ce s-o schimb. Si oricum e mai ieftin de schimbat o garnitura decat un loc de parcare laugh.gif Acuma numai sa aflu care e.

pai io cred ca e aia de la suportul de filtru de ulei wink.gif
cica e boala la e46 M43
xox
Ea lasa o balta de 3-4 cm dupa o noapte de stat. E usor de schimbat garnitura asta? Adica merge si in fata blocului sau trebuie s-o ridic s-o schimb de sub masina?
io'sŪ
orice se poate schimba si in fata blocului daca vremea te ajuta si in alta parte nu poti/ai unde. nu cred sa fie mare smekerie, am auzit de multi care si-au schimbat-o singuri , fara sa fie mecanici de meserie. mai intai trebuie identificat daca intradevar pe acolo pierde.
io'sŪ
CITAT(xox @ Oct 16 2010, 05:14 PM) *
Ea lasa o balta de 3-4 cm dupa o noapte de stat. E usor de schimbat garnitura asta? Adica merge si in fata blocului sau trebuie s-o ridic s-o schimb de sub masina?

uite un topic care ar putea sa-fi fie de folos :

http://bmwzone.ro/forums/index.php?s=&...ost&p=56308
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.