![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ideea mi-a venit dintr-un post al lui Kane.
QUOTE (Kane) m-am gandit sa-i scot filtrul de aer si sa vad cum se aude. Deci cum poate sa faca monstrul, s-a terminat
![]() ![]() Asadar: daca nu aveti ce face distrati-va asa: demontati panoul care acopera ventilatorul aerotermei, eventual scoateti si ventilatorul. In felul asta veti auzi cam tot ce se intampla sub capota, prin gurile de aerisire. Scoateti si carcasa cu filtrul, lasand doar debitmetrul si dati-i bice. Am facut treaba asta intr-o seara cu 525-ul. Ferrari feeling :rock::rock::rock: -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 329 Joined: 16-November 05 Member No.: 99 Car: e46 316i Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP ![]() |
QUOTE (aR99bMw) asta inseamna ca un filtru sport orice firma ar fi el strica motoru......nu cred....
![]() orice filtru sport are problema cu particulele... un maniac american a masurat exact si dupa ce gasesc linkul o sa va trimit informatia si klar cantitatea de particule care patrund in motor creste... concluzia respectivului era ca chiar si in conditiile din State unde aerul nu are atata praf ca in Romania (Bucuresti in special) filtrul sport de aer creaza in timp probleme motorului... oricum un filtru de aer sport care sa dea rezultate trebuie corelat cu o eventuala remapare a chipului... de ce? pai senzorii de volum ai aerului detecteaza volumul de aer intrat si restul lucrurilor sunt corelate in conformitate (benzina, scanteia, etc) dar nu aerul determina puterea sau accdeleratia ci apasarea pedalei... una peste alta volumul de aer care intra in motor e acelasi dar cantitatile de particule creste algoritmic... rezultatele reale vin cu ocazia unei remapari si eventual schimbari a evacuarii... restul e poveste si nerecomandabil... de fapt daca faci o liniuta scurta poate e vre-un spil dar altfel nu prea cred si mai ales pe masinile de model nou care nu prea vor simti diferenta ca se ocupa calculatorul sa corecteze diferentele... ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 04:29 AM |