![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
o intrebare care nu prea am vazut-o pe aici sub forma unui topic
![]() as fi facut un poll dar sunt prea multe motoare si plus de asta e mai frumos si sa spunem de ce ne plac si poate si ceva adaugari personale o sa incep eu.... din cele clasice M30-ul e de departe preferatul meu....pentru durabilitate, sunet si putere...un motor spartan....dar care ofera niste senzatii aparte chiar si la viteze de oras ![]() sunt rele....consuma cu galeata....dar merita zic eu imi mai place si M50-ul... mi se pare chiar perfect sa ai 2.5 si 200 de cai....sunetul e inconfundabil....e mult mai techno ![]() ![]() din generatia noua....3.5i-ul biturbo si 3.5d-ul... motoarele cu 4 cilindrii cam toti cei care ma cunosc stiu ca nu prea le inghit..... ![]() later edit.....era sa uit de M106....tot un M30 autentic....o bestie de motor....nerecomandat amatorilor si celor slabi de inima ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
intreb si io,ca omul...m106 nu e un m30 3.5 cu turbo din fabrica?
![]() sau difera blocul ca marime/forma? am studiat eu Baba cat a stat la mine in curte,insa asa cu motorul pe masina nu prea am vazut diferente la capac/chiulasa/bloc..poate desfacut altfel arata.. -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 12:25 PM |