![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
o intrebare care nu prea am vazut-o pe aici sub forma unui topic
![]() as fi facut un poll dar sunt prea multe motoare si plus de asta e mai frumos si sa spunem de ce ne plac si poate si ceva adaugari personale o sa incep eu.... din cele clasice M30-ul e de departe preferatul meu....pentru durabilitate, sunet si putere...un motor spartan....dar care ofera niste senzatii aparte chiar si la viteze de oras ![]() sunt rele....consuma cu galeata....dar merita zic eu imi mai place si M50-ul... mi se pare chiar perfect sa ai 2.5 si 200 de cai....sunetul e inconfundabil....e mult mai techno ![]() ![]() din generatia noua....3.5i-ul biturbo si 3.5d-ul... motoarele cu 4 cilindrii cam toti cei care ma cunosc stiu ca nu prea le inghit..... ![]() later edit.....era sa uit de M106....tot un M30 autentic....o bestie de motor....nerecomandat amatorilor si celor slabi de inima ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
M30 pana la moarte! Si el tot o sa traiasca mai mult decat mine
![]() M50 e un urmas demn de M30. Mai departe nu stiu si nu ma intereseaza. Biturbo ala cu cai putini, dar rafinat, mi se pare foarte interesant (nu e 3.0 biturbo de fapt?). Probabil are comportament placut, ca motoarele aspirate, nu imprevizibil ca turbatele. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 12:26 PM |