![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
As vrea sa schimb cele 2 furtune de benzina de la motor,tur si retur,ca au ceva crapaturi si nu vreau sa pierd ceva din pretioasa benzina pe acolo
![]() original am vazut ca erau din cauciuc la exterior cu insertie textila in jumate... am cautat pe la cateva magazine de piese si toti aveau decat furtun cu panza la exterior,ca diametru erau ok 8mm interior(cum zice realoem ca trebuie) e ok sa iau asa?e ca asta din poza -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Sincer nu cred ca se mai face cum era pe masina, adica doar furtun cu insertie la jumate.
Si eu la masina mea cand am schimbat furtunele de benzina tot din astea am pus. A murit caroseria si furtunele erau OK. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 08:56 AM |