IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> problema temperatura cu un e46 d
Cata*
post Oct 8 2010, 04:17 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 11
Joined: 6-October 10
Member No.: 3,571
Car: e46
Engine: m47n 2.0 150 cp



cine are idee de ce imi creste temperatura apei foarte greu acum de cand e frig.in oras ajunge la 90 de grade...sau cat are cand e acul drept....dar cum ies la drum intins scade aproape de albastru.shtie cineva ce poate avea?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Ciupanezu
post Oct 8 2010, 07:01 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Nu e o regulă, şi la diesel poate fi termostatul sau termostatul EGR.

Trebuie verificat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cata*
post Oct 8 2010, 11:04 PM
Post #3


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 11
Joined: 6-October 10
Member No.: 3,571
Car: e46
Engine: m47n 2.0 150 cp



QUOTE (Ciupanezu @ Oct 8 2010, 07:01 PM) *
Nu e o regulă, şi la diesel poate fi termostatul sau termostatul EGR.

Trebuie verificat.

deci ma lamuriti si pe mine ce si cum?:)de exemplu am fost la un service si un mecanic destept mi-a spus ca nu exista termostat egr....smile.gif) doar nu ma apucam eu sa dau lectii...smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Oct 9 2010, 09:47 AM
Post #4


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (Cata* @ Oct 9 2010, 12:04 AM) *
deci ma lamuriti si pe mine ce si cum?:)de exemplu am fost la un service si un mecanic destept mi-a spus ca nu exista termostat egr....smile.gif) doar nu ma apucam eu sa dau lectii...smile.gif

Incearca pe alt forum mai bine ( bmwclub ), aici nu prea sunt oameni cu E46 diesel. Cred ca sunt zeci de pagini scrisa acolo despre probleme similare.

Ca idea principala, daca termostat normal e de vina, furtun de sus care intre in radiator va fi cald cand temperatura de apa inca nu este la optim ('mijloc'). Deci este deschisa si la o temperatura de antigel scazuta, permitand astfel circulatie de apa prin radiator. Cel de EGR nu stiu care e treaba cu el. Ca sa afli daca macar exista, pot sa cauti pe site-uri gen www.realoem.com sau bmwfans.info , introduci nr de sasiu de la masina, si te uiti la piese acolo..


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cata*
post Oct 9 2010, 11:02 AM
Post #5


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 11
Joined: 6-October 10
Member No.: 3,571
Car: e46
Engine: m47n 2.0 150 cp



QUOTE (bartro @ Oct 9 2010, 09:47 AM) *
Incearca pe alt forum mai bine ( bmwclub ), aici nu prea sunt oameni cu E46 diesel. Cred ca sunt zeci de pagini scrisa acolo despre probleme similare.

Ca idea principala, daca termostat normal e de vina, furtun de sus care intre in radiator va fi cald cand temperatura de apa inca nu este la optim ('mijloc'). Deci este deschisa si la o temperatura de antigel scazuta, permitand astfel circulatie de apa prin radiator. Cel de EGR nu stiu care e treaba cu el. Ca sa afli daca macar exista, pot sa cauti pe site-uri gen www.realoem.com sau bmwfans.info , introduci nr de sasiu de la masina, si te uiti la piese acolo..

ok.multumesc de info!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 6th August 2025 - 11:07 AM