![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 11 Joined: 6-October 10 Member No.: 3,571 Car: e46 Engine: m47n 2.0 150 cp ![]() |
cine are idee de ce imi creste temperatura apei foarte greu acum de cand e frig.in oras ajunge la 90 de grade...sau cat are cand e acul drept....dar cum ies la drum intins scade aproape de albastru.shtie cineva ce poate avea?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu e o regulă, şi la diesel poate fi termostatul sau termostatul EGR.
Trebuie verificat. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 11 Joined: 6-October 10 Member No.: 3,571 Car: e46 Engine: m47n 2.0 150 cp ![]() |
Nu e o regulă, şi la diesel poate fi termostatul sau termostatul EGR. Trebuie verificat. deci ma lamuriti si pe mine ce si cum?:)de exemplu am fost la un service si un mecanic destept mi-a spus ca nu exista termostat egr.... ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
deci ma lamuriti si pe mine ce si cum?:)de exemplu am fost la un service si un mecanic destept mi-a spus ca nu exista termostat egr.... ![]() ![]() Incearca pe alt forum mai bine ( bmwclub ), aici nu prea sunt oameni cu E46 diesel. Cred ca sunt zeci de pagini scrisa acolo despre probleme similare. Ca idea principala, daca termostat normal e de vina, furtun de sus care intre in radiator va fi cald cand temperatura de apa inca nu este la optim ('mijloc'). Deci este deschisa si la o temperatura de antigel scazuta, permitand astfel circulatie de apa prin radiator. Cel de EGR nu stiu care e treaba cu el. Ca sa afli daca macar exista, pot sa cauti pe site-uri gen www.realoem.com sau bmwfans.info , introduci nr de sasiu de la masina, si te uiti la piese acolo.. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 11 Joined: 6-October 10 Member No.: 3,571 Car: e46 Engine: m47n 2.0 150 cp ![]() |
Incearca pe alt forum mai bine ( bmwclub ), aici nu prea sunt oameni cu E46 diesel. Cred ca sunt zeci de pagini scrisa acolo despre probleme similare. Ca idea principala, daca termostat normal e de vina, furtun de sus care intre in radiator va fi cald cand temperatura de apa inca nu este la optim ('mijloc'). Deci este deschisa si la o temperatura de antigel scazuta, permitand astfel circulatie de apa prin radiator. Cel de EGR nu stiu care e treaba cu el. Ca sa afli daca macar exista, pot sa cauti pe site-uri gen www.realoem.com sau bmwfans.info , introduci nr de sasiu de la masina, si te uiti la piese acolo.. ok.multumesc de info! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th August 2025 - 11:07 AM |