![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Am revenit cu un nou E28.
Este benzinar din 1984, cu problemele varstei dar totul se face. Este inmatruculat pe Constanta si se face recarosare de actele mele, fiind aceeasi motorizare. Momentan masina nu porneste, deoarece pierde presiunea pana in rampa. Revin cu detalii. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
bart are dreptate, nu-i rau sa intrebi si daca are cineva placa / baie sa o probezi la cald. macar pleci la drum cu cva sigur. vezi ca parca are si un dop cu imbus pe la jumatatea chiulasei, nu-i rau sa verifici si etansarea lui. (scuze daca am confundat chiulasele si a ta n-are dop)
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Pot sa si ai "noroc" si sa vezi fisura din cauza urme de corosiune de la apa / antigel:
![]() ( imagina preluat de la http://www.firstfives.org/faq/cylinder_hea...er_head_faq.htm ) Si daca a mers pe apa motoras, trebuie sa fie foarte curata camera de ardere si bujie unde era / erau probleme. Op poza cu chiulasa ai? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 02:01 PM |