![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Cum verific un amortizor SH daca mai e bun? Intreb pentru ca un "mecanic" mi-a zis ca nu sunt bune dar am vazut ca unul nou, tot pe ulei, face fix la fel: adica il apas cu mana si iese afara greu.
![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Vroiam sa spun ca sunt de acord cu tine: mecanic intre ghilimele.
N-am inteles treaba cu apasat pe ele pana a curs putin ulei. Nu mi se pare normal sa curga ulei din amortizor. Asta le duce la pierzanie: pierd ulei, dupa care nu mai lucreaza corect, se forteaza si se duc dracu. Inceputul sfarsitului e doar o mica pierdere de ulei. Lucreaza bine pe toata cursa tijei? Si vorba lui brown shark, nu cumva gutuie a facut proba tinand amortizorul cu tija in jos? Ar fi de rasu' curcilor. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th July 2025 - 03:20 PM |