![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Cum verific un amortizor SH daca mai e bun? Intreb pentru ca un "mecanic" mi-a zis ca nu sunt bune dar am vazut ca unul nou, tot pe ulei, face fix la fel: adica il apas cu mana si iese afara greu.
![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
"Nea' Gutuie s-a uitat la ele, a luat intai unul de pe spate, l-a sprijinit in pamant si l-a apasat cu mana pana a curs si putin ulei din el" = a facut operatia asta in aceeasi pozitie in care sta amortizorul pe masina sau invers ? doar o singura cursa sau macar 3-4 ? pe unde a iesit ulei ?
se incarca, mai bine se comporta cele doar pe ulei, cele pe gaz sunt o prosteala in favoarea fabricantului, e bine sa te gandesti la incarcat amortizoare inainte sa se uzeze tijele !!! poti sa faci o proba cu unul SH si unul nou dar e mai edificatoare daca o faci cu ambele amortizoare dupa ce au stat in aceesi pozitie ca pe masina cateva ore bune si au aceeasi temperatura daca-i pleaca fundul verifica buscele de pe caroserie ale puntii spate si cele de la bascule, verifici optic si masori cum sunt centrate rotile spate in arcade, unghiuri pe spate . This post has been edited by brown.shark: Oct 1 2010, 02:22 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 28th August 2025 - 11:12 PM |