![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Am revenit cu un nou E28.
Este benzinar din 1984, cu problemele varstei dar totul se face. Este inmatruculat pe Constanta si se face recarosare de actele mele, fiind aceeasi motorizare. Momentan masina nu porneste, deoarece pierde presiunea pana in rampa. Revin cu detalii. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 389 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 64 Car: E12, E34 Engine: M20 & M50 ![]() |
ca sa vezi daca chiar este o problema cu al7lea injector scoti furtunul cu benzina! asa esti cel mai sigur ca nu mai da benzina
![]() pe de alta parte, nu inteleg de ce nu faci cativa pasi cu ea asa fara debitmetru, pt ca teoretic trebuie sa poti merge linistit tot orasul fara debitmetru in concluzie: vii diseara cu ea? ...ca zici ca a pornit; directie si frane ai ![]() -------------------- // E12-520-'79 / E34-525-'90
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 02:18 PM |