![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
am tot citit/auzit ca axa cu came e caracterizata de nu stiu ce grade, banuiesc ca e unghiul la care se afla camele fata de pozitia "0", sau ceva in genul asta. sau este unghiul care reprezinta bucata de cerc "lipsita" de cama, cind supapa e complet inchisa ? sau altceva ?
ce as vrea eu sa stiu, cum anume functioneaza chestia asta mai exact... adica de ce schimb eu unghiul cu o axa de sute de EUR si nu sucesc axa aia veche cu citiva dintzi, sau nu ma joc la avans sau alte prostii ? sa ne explice cineva, pleeze. daca ar avea cineva o poza cu o axa normala (de x grade) si cu una "sport" (de y grade) sa le putem compara si analiza, ar fi super. multumesc |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
iar la motoarele cu o singura axa cu came difera timingul intre admisie si evacuare (cam ce face vanosul,doar ca vanosul face pe toata plaja de turatii)
daca masina ta are o singura axa si misti "citiva" dinti nu rezolvi nimic , dar cine stie iti trebuie 2 axe ca sa le defazezi, ceva ai auzit tu ![]() si cu cat este mai agresiva axa cu atat va merge mai prost motorul la turatii joase, se puteau face axe si la noi dupa specificatiile clientului , poate mai stie cineva pe unde http://www.kentcams.com/index.htm astia fac axe si kituri tari dar nu prea multe pt bmw ![]() http://www.turnermotorsport.com/html/subca...0&subcat_id=150 schrick cams preturi schrick oficial http://www.schrick.com/ in nemteste, nu inteleg nimic ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 01:04 PM |