![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 ![]() |
Baieti,va rog din tot sufletul ajutati-ma sa rezolv aceasta problema si sa mai ma pot deplasa cu aceasta masina care am luat-o cu 2 ani in urma,sa mai ma pot deplasa in liniste,deci acum un an iau garnitura capac culbutori noua,o monteaza mecanicul,zis si facut,dupa un an observ miros de ulei in masina,ulei ars,de la motor se prelingea ulei exact pe tevile care pleacau din motor,acestea fiind incinse,uleiul care pica se ardea si scotea fum,ma duc la altcineva sa imi dea cu ermet de baie pe garnitura.Desface capacul ,imi degreseaza ganitura,marginile capacului,curata si aplica ermetul,pe ambele parti,pune capacul.A doua zi cand am facut proba schimba la 5000-6000 ture la fel miros a ulei ars in masina,tot se prelinge pe evacuarea care pleaca din motor,vreau sa va intreb,de la ce sa fie acest cosmar?garnitura de chiuloasa daca era,imi crestea apa,atunci ce sa fie????pe la vreun semering?furtun ulei ceva?ce mai exista la m50?va rog concentrati-va si spuneti-mi,ca sa pot sa-i explic si mecanicului,vreau sa fie o masina normala,atat ai cer,sa ma poata deplasa fara mirosuri de ulei ars,fara rusine,fara teama ca ia foc masina,astept un raspuns.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 ![]() |
Salut,stiu garniturile alea,le-am vazut cand le-a desfacut,acum nu stiu,dar ce este suspect.....,nu stiu ma gandesc la garnitura asta ,totusi de un an de zile am schimat-o si sa se duca asa repede....,sa nu iau alta garnitura degeaba ca-i mananc pe astia,sa nu iau alta si sa imi curga din nou ca fac scandal rau de tot acolo la service,se lasa cu scandal,am o limita si eu,nu mai rezist cu astia,daca eu i-am zis idiotului ala,bai nene ia o cutiuta si pune toate suruburile aici sa nu ma pomenesc cu tine ca la montare nu mai gasesti vreun surub,numai seibari din astai jepati,in loc sa ia o carpa sa puna pe aripa sa nu mai puna mainile murdare de vaselina si sa-mi ramana amprente pe vopsea,cu astia ori esti animal,ori iti bagi picioarele in ea de masina o vinzi,scapi de ea,si termini si cu animalele astea,la vreo reprezentanta auto vezi asa ceva?In fine,acum imi da ulei destul de mult si la turatii mici,si prin zona din spate a capacului,cea dinspre parbriz,sa nu fie oare garnitura si sa fie o garnitura din asta mica de surub?Daca nu fac un scandal cu mecanicul,atat ai trebuie sa iau garnitura si sa curga din nou.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
,in loc sa ia o carpa sa puna pe aripa sa nu mai puna mainile murdare de vaselina si sa-mi ramana amprente pe vopsea,cu astia ori esti animal,ori iti bagi picioarele in ea de masina o vinzi,scapi de ea,si termini si cu animalele astea,la vreo reprezentanta auto vezi asa ceva? Pentru service-uri există nişte huse cu magnet speciale pentru aripi, tocmai ca mecanicii să nu zgārie cumva aripile atunci cānd lucrează īn zona compartimentului motor. E doar vina ta dacă ai văzut că service-ul nu este dotat, iar mecanicii sunt praf, şi totuşi ai ales să faci reparaţia acolo. Opţiunea e a ta. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 10:45 AM |