![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 ![]() |
Baieti,va rog din tot sufletul ajutati-ma sa rezolv aceasta problema si sa mai ma pot deplasa cu aceasta masina care am luat-o cu 2 ani in urma,sa mai ma pot deplasa in liniste,deci acum un an iau garnitura capac culbutori noua,o monteaza mecanicul,zis si facut,dupa un an observ miros de ulei in masina,ulei ars,de la motor se prelingea ulei exact pe tevile care pleacau din motor,acestea fiind incinse,uleiul care pica se ardea si scotea fum,ma duc la altcineva sa imi dea cu ermet de baie pe garnitura.Desface capacul ,imi degreseaza ganitura,marginile capacului,curata si aplica ermetul,pe ambele parti,pune capacul.A doua zi cand am facut proba schimba la 5000-6000 ture la fel miros a ulei ars in masina,tot se prelinge pe evacuarea care pleaca din motor,vreau sa va intreb,de la ce sa fie acest cosmar?garnitura de chiuloasa daca era,imi crestea apa,atunci ce sa fie????pe la vreun semering?furtun ulei ceva?ce mai exista la m50?va rog concentrati-va si spuneti-mi,ca sa pot sa-i explic si mecanicului,vreau sa fie o masina normala,atat ai cer,sa ma poata deplasa fara mirosuri de ulei ars,fara rusine,fara teama ca ia foc masina,astept un raspuns.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 ![]() |
Mai nu am nimic cu persoanele care prefera masinile old,si a mea poate fi bagata in categoria asta,dar in cazul tau,parca esti genu' de om care vine asa cu o ironie..din asta,ca si cum ai vreun x6 si nu intelegi unele probleme la masinile batrane,ok hai lasa-ma cu problema asta acum,eu trebuie sa-mi rezolv problema la masina,daca poti sa fi util cu ceva apreciez,daca nu....astept unele raspunsuri,pareri din partea altora...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 11:01 AM |