![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 ![]() |
Baieti,va rog din tot sufletul ajutati-ma sa rezolv aceasta problema si sa mai ma pot deplasa cu aceasta masina care am luat-o cu 2 ani in urma,sa mai ma pot deplasa in liniste,deci acum un an iau garnitura capac culbutori noua,o monteaza mecanicul,zis si facut,dupa un an observ miros de ulei in masina,ulei ars,de la motor se prelingea ulei exact pe tevile care pleacau din motor,acestea fiind incinse,uleiul care pica se ardea si scotea fum,ma duc la altcineva sa imi dea cu ermet de baie pe garnitura.Desface capacul ,imi degreseaza ganitura,marginile capacului,curata si aplica ermetul,pe ambele parti,pune capacul.A doua zi cand am facut proba schimba la 5000-6000 ture la fel miros a ulei ars in masina,tot se prelinge pe evacuarea care pleaca din motor,vreau sa va intreb,de la ce sa fie acest cosmar?garnitura de chiuloasa daca era,imi crestea apa,atunci ce sa fie????pe la vreun semering?furtun ulei ceva?ce mai exista la m50?va rog concentrati-va si spuneti-mi,ca sa pot sa-i explic si mecanicului,vreau sa fie o masina normala,atat ai cer,sa ma poata deplasa fara mirosuri de ulei ars,fara rusine,fara teama ca ia foc masina,astept un raspuns.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 ![]() |
Acum 2 zile am fost la un mecanic,mi-a dat cu ermet baie,a lucrat foarte meticulos,a curatat,degresat,mi-a gasit si un pic de ulei in suportul unde vine fisa 4 si 5,zis si facut,dupa montare las masina inca 20 min sa se usuce masticul,plec de acolo si o probez,cand ajung acasa miros de ulei ars si fum pe la motor,un pic de fum,pt ca se ardea uleiul acela picat pe tevile care pleaca din motor,acelea fiind incinse .....,nu mai pot,nu mai rezist,imi vine sa inebunesc,nu mai ma pot deplasa cu masina asta in siguranta,nu i-am cerut mult decat sa ma deplaseze ca o masina normala,in cazul in care nu ar mai da ulei pe la garnitura capac culbutori,de la ce poate sa fie?vreun furtun de ulei fisurat?semering?bloc fisurat?nu mai stiu fratilor ce sa fac,si mai spun unii ca face drift sau eu stiu cu e36 320 sau 325i,sa zica mersy ca nu au luat foc,eu nu cred ca motoarele astea mai rezista ele la drifturi sau eu stiu ce curse.Nu sunt genu sa alerg masina sau sa fac anumite nebunii,nu,vreau decat sa ma deplaseze,da-o incolo de masina ca ma disperat,bani aruncati de pomana si nimeni nu-mi poate rezolva cu scurgerea asta de ulei.Si cativa de aici,mai lasati-ma cu glumele voastre de 2 lei vechi,eu vreau sa-mi rezolv aceasta probleme si la unii le arde de aiureli,chiar asa lipsa de educatie si bun simt?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 05:37 AM |