![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Am revenit cu un nou E28.
Este benzinar din 1984, cu problemele varstei dar totul se face. Este inmatruculat pe Constanta si se face recarosare de actele mele, fiind aceeasi motorizare. Momentan masina nu porneste, deoarece pierde presiunea pana in rampa. Revin cu detalii. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Bart, chiar nu este umblat la instalatie deloc.
Normal ar trebui sa fie si firele pentru turometru pe acolo. ![]() nu ai ma ceas la mana?.... ![]() da-l dreaq de ceas da-l lui gabi sa il puna la el pe perete ![]() Lasa-l pe acela de la mana. Ai pus ochii pe ceasul meu, nebunule. ![]() Lui Gabi pot sa-i dau un ceas de E28 electronic. ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 01:51 PM |