![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ideea mi-a venit dintr-un post al lui Kane.
QUOTE (Kane) m-am gandit sa-i scot filtrul de aer si sa vad cum se aude. Deci cum poate sa faca monstrul, s-a terminat
![]() ![]() Asadar: daca nu aveti ce face distrati-va asa: demontati panoul care acopera ventilatorul aerotermei, eventual scoateti si ventilatorul. In felul asta veti auzi cam tot ce se intampla sub capota, prin gurile de aerisire. Scoateti si carcasa cu filtrul, lasand doar debitmetrul si dati-i bice. Am facut treaba asta intr-o seara cu 525-ul. Ferrari feeling :rock::rock::rock: -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
QUOTE (Darren) cine crede ca motoarele nu sunt concepute sa functioneze cu corpuri straine in interor (gen particole de parf, nisip) sa filtreze o data uleiul scurs din motor si sa numere toate spanurile de metal pe care le gaseste. Hint: teoretic pe busonul de la ulei le veti gasi pe toate (ar trebui sa fie magnetic) asta ca sa nu cautati prea mult. ]
Ai dreptate. Totusi se punea problema particulelor de praf care intra in motor la admisie care nu vor ajunge in ulei ci vor actiona nefast la suprafata de contact dintre segmenti si bloc provocand uzura prematura a acestora si eventual(dar mai greu) la suprafata de contact dintre supapa si scaunul acesteia. -------------------- 316
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 01:39 AM |